BMW M4 CSL 922 HP στο κυνήγι hypercars

  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-01
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-02
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-06
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-07
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-04
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-03
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-09
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-10
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-12
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-11
  • Manhart-Performance-BMW-MH4-900-15
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-01.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-02.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-06.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-07.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-04.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-03.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-09.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Manhart-Performance-BMW-MH4-900-15.jpg

Η BMW M4, ειδικά στην απόλυτη CSL εκδοχή της, είναι από τα αυτοκίνητα που γενικά, δεν λες ότι χρειάζονται παραπάνω δύναμη. Παράλληλα όμως, είναι και ένα από αυτά που παίρνουν παραπάνω άλογα με την πρώτη ευκαιρία. Μαρμελάδα στη φρυγανιά της Manhart, που παίρνει την G82 και τη μετατρέπει σε ένα φόβητρο 920+ ίππων

Η MH4 900 είναι ίσως η πιο ακραία M4 που κυκλοφορεί από πλευράς εμφάνισης, επιδόσεων και δυναμικής σε όλα τα επίπεδα. Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart– χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί υιοθετεί μια πιο ανοιχτόχρωμη παραλλαγή, αφήνοντας τις ζάντες κατάμαυρες. . Οι λωρίδες στις πόρτες και το περίγραμμα της αμφιλεγόμενης μάσκας μέχρι πίσω, χαρίζουν μοναδική παρουσία στο σεντάν της BMW. Οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στους προφυλακτήρες, τα carbon αεροδυναμικά στοιχεία και τις ζάντες των 21 ιντσών, σε ελαστικά 285/30 και 305/25 εμπρός-πίσω, εξασφαλίζουν πως κανείς δεν πρόκειται να μπερδέψει τη «Μπέμπα» της Manhart με οποιαδήποτε άλλη. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και η χαμηλωμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση της H&R (-30 χλστ. εμπρός, -10 χλστ. πίσω) ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.

Τα εργοστασιακά κεραμικά δισκόφρενα της CSL παραμένουν, αλλά ο Γερμανός βελτιωτής προσφέρει την επιλογή μεγαλύτερου σετ (πάντα κεραμικής εκτέλεσης). Κάτι που καλό θα ήταν να τεθεί σοβαρά υπόψιν από τους ενδιαφερόμενους, καθώς η ισχύς είναι πια 372 άλογα και 540 Nm υψηλότερη! O 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo διαθέτει νέο εγκέφαλο, μεγαλύτερα τούρμπο, σφυρήλατα πιστόνια-μπιέλες, μεγαλύτερα intercooler-ψυγεία, ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής και νέο σύστημα εξαγωγής. Αναβαθμίσεις που είναι αρκετές, για να εκτινάξουν την απόδοση του 3.0 twinturbo εξακύλινδρου εν σειρά στα 922 άλογα και τα 1.190 Nm (από 550 ίππους και 650 Nm της εργοστασιακής)!

Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν τίθεται θέμα για το αν είναι πιο γρήγορη στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 3,6 δλ. της M4 CSL. Ίσως, βέβαια, και να τίθεται, καθώς εδώ δεν υπάρχει τετρακίνηση, οπότε η δυσκολία στο πέρασμα της πολύ παραπάνω δύναμης από τους πίσω τροχούς μόνο είναι ένα θέμα. Η αντοχή της μετάδοσης, αντίθετα, όχι καθώς οι Γερμανοί έχουν ενισχύσει τόσο το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, όσο και τα ημιαξόνια με το διαφορικό. Στο «δέσιμο» του αυτοκινήτου συμβάλλει και το roll cage. Ούτε τελική αναφέρεται, όμως δεδομένα ο κόφτης των 307 χλμ./ώρα αποτελεί παρελθόν.

Get it on Google Play Download on the App Store