Η BMW M2 είναι «τούμπανο», από την εργοστασιακή μορφή της κιόλας. Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, πως δεν υπάρχει χώρος για περαιτέρω «φούσκωμα».
Δείτε ακόμα: BMW Z4: Πρώτες επίσημες εικόνες και πληροφορίες (+video)
Την άποψη αυτή συμμερίζεται ο βελτιωτικός οίκος Ζ Performance, παρουσιάζοντας το όραμά του για μια Μ2 βουτηγμένη «στα αναβολικά». To body kit αποτελείται από 8 κομμάτια, πέραν των τεσσάρων προσθηκών στους θόλους των τροχών. Ο εμπρός προφυλακτήρας αποκτά μεγαλύτερο splitter και αεροδυναμικά καλύμματα στο πάνω μέρος των αεραγωγών για τα φρένα, φαρδύτερες πλαϊνές ποδιές, μεγαλύτερο διαχύτη και μια ευμεγέθη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ. Όλα τα εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Οι διαστάσεις των τροχών ακολουθούν τις αυξητικές τάσεις του αμαξώματος, με τους πίσω να ανεβαίνουν στις 20 ίντσες διάμετρο και τις 12,5 σε πλάτος (19 και 10,5 η διάσταση των εργοστασιακών). Μπροστά η διάμετρος παραμένει στις 19 ίντσες, όμως το πλάτος κέρδισε μιάμιση ίντσα (10,5 από 9). Πέρα από τους νέους τροχούς και τα φουσκώματα, η εμφάνιση γίνεται πιο αγωνιστική χάρη και σε ένα σετ coilover ανάρτησης, που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά πέντε εκατοστά.
Διαβάστε επίσης: Η εξωφρενική BMW M8 στο πρώτο της video
Μηχανικά δεν αναφέρονται μετατροπές, πέρα από μια εξάτμιση αγωνιστικών προδιαγραφών της Remus. Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται στις νέες επενδύσεις alcantara, τόσο στο τιμόνι όσο και στα καθίσματα. Θυμίζουμε ότι η BMW M2 κάνει το 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα και σταματάει να επιταχύνει -λόγω ανωτέρας και… ηλεκτρονικής βίας- στα 250 χλμ./ώρα.