Η συνεργασία μεταξύ δύο διαφορετικών οίκων βελτίωσης για την ολική μεταμόρφωση ενός αυτοκινήτου, δεν είναι κάτι που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε. Τουναντίον. Παρ’ όλα αυτά το εικονιζόμενο Audi RS 6 Avant τελευταίας γενιάς έχει περαστεί ένα… «χεράκι» από τον Mansory, αλλά και τον MTM.
Το αποτέλεσμα δεν θέλει και πολύ σχολιασμό. Μάτια έχετε και βλέπετε. Το κατά άλλα «οικογενειακό» γερμανικό station wagon έχει πάρει μορφή, που στην κυριολεξία είναι εξωπραγματική. Σαν να έχει «πηδήξει» από μία παιχνιδομηχανή του υπολογιστή και έχει βγει στο δρόμο για να μας τρομάξει. Και όμως δεν είναι εικονικό μοντέλο, μια και υφίσταται κανονικά.
Το body kit του συγκεκριμένου Audi έχει αγριέψει κι άλλο το RS6, το οποίο ακόμα και στην εργοστασιακή του μορφή μόνο συμβατικής σχεδίασης δεν το λες. Μαρσπιέδες, splitters, spoilers, αεροτομή, διαφορετικές απολήξεις στις εξατμίσεις, το έχουν τονώσει περαιτέρω.
Οι νέες ζάντες αλουμινίου του αυτοκινήτου είναι 22 ιντσών παρακαλώ, ενώ τα ανθρακονημάτινα στοιχεία δίνουν και παίρνουν. Στο εξωτερικό, αλλά και στο εσωτερικό. Στο «κακό» μαύρο χρώμα του αμαξώματος έχουν προστεθεί μπλε πινελιές σε μορφή λωρίδων για να προσδώσουν ακόμη πιο σπορ στυλ. Το ίδιο χρώμα παρατηρείται επίσης, πάνω στις ζάντες, αλλά και στις δαγκάνες των φρένων.
Όσο αφορά την αναβάθμιση (2ου σταδίου) του κινητήρα, ο εκπληκτικός διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 TFSI των 4 λίτρων αποδίδει από 600 εργοστασιακούς ίππους, αυτή τη στιγμή 820 ίππους και 1.167 Nm ροπής (από 800 Nm). Το 0-100 χλμ./ώρα έχει πέσει κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι επίσης αυξημένη κατά 25 χιλιόμετρα, φτάνοντας τα 330 χλμ./ώρα.
Αν νομίζατε πως στην κατηγορία των station wagons υπάρχουν μόνο βαρετά μοντέλα, είστε… «γελασμένοι»!