Αυτό είναι το πιο σκληροτράχηλο Kia Tasman

Το Kia Tasman είναι ούτως ή άλλως, από το εργοστάσιο, ένα από τα ικανότερα αυτοκίνητα για περιηγήσεις μακρόθεν του πολιτισμού. Άπαξ και υπάρχουν βελτιωτές σαν την ARB όμως, είναι δεδομένο ότι θα προκύψουν ακόμα πιο «σκληρές» προτάσεις. Αυτή που βλέπουμε, με διαφορά η πιο ασταμάτητη εκτός δρόμου.

Ο Αυστραλός off road tuner πήρε τόσο την κανονική όσο και την επαγγελματική εκδοχή του κορεατικού pick up, με τον πολυλειτουργικό χώρο φόρτωσης στη θέση της κλασικής καρότσας, που διαθέτει ανοίγματα στο πλάι και δεν περιορίζεται από εισβολή θόλων. Ειδοποιός διαφορά τα κλασικά μακρόστενα φανάρια από κάτω, αλλά και το τεράστιο κουβούκλιο που μπορεί να φιλοξενήσει (καλή ώρα).  Αναλόγως προικισμένο εμφανίζεται και για εκτός δρόμου βόλτες, καθώς το βελτιωμένο Tasman διαθέτει έξτρα προστατευτικές ποδιές, μικτά ελαστικά, ειδικά σχεδιασμένες ζάντες που αντέχουν στα χτυπήματα πετρών και χαλικιών, bull bar με προβολείς LED και επεκτάσεις μέχρι το πλάι (ενιαίο κομμάτι από μπροστά, στα φτερά και μετά στα σκαλοπάτια), επιπλέον προστατευτικά καλύμματα, σχάρα οροφής με προαιρετική σκηνή και πολλά ακόμα.

Στα μηχανικά μέρη διατηρείται η εικόνα των υπολοίπων εκδόσεων. Ο 2.2 CRDi των 210 ίππων και 441 Nm αναλαμβάνει τη βάση της γκάμας, συνδυαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Ανεξαρτήτως μετάδοσης τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,4 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 185 χλμ./ώρα. Ίδια τελική έχει και το 2.5άρι βενζινοκίνητο τούρμπο, ωστόσο οι 285 ίπποι (και τα 421 Nm) του 2.5 T-GDI επιταχύνει το -αποκλειστικά αυτόματο- Tasman στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 8,5 δλ. , ενώ η κίνηση μεταφέρεται είτε στους πίσω είτε στους τέσσερις τροχούς (πισωκίνητο το βασικό). Φυσικά εδώ, λόγω διαφορετικών τροχών και μεγαλύτερου βάρους από τα αξεσουάρ, οι αριθμοί λογικά θα είναι ελαφρώς χειρότεροι.

Get it on Google Play Download on the App Store