Το GR Yaris αγαπήθηκε από τους βελτιωτές με το που εμφανίστηκε. Η μικρή «βόμβα» της Toyota (μεγάλη είναι το GR Corolla) έχει ξεπεράσει τα 500-550 άλογα στις πιο δυνατές εκδοχές του, κάνοντας παράλληλα παγκόσμιο ρεκόρ στο 400άρι. Σαν το συγκεκριμένο, ωστόσο, δεν υπάρχει κανένα.
Το
Το ήδη φουσκωμένο και χαμηλωμένο αμάξωμα αποκτά ακόμα πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο, που ξεχωρίζει από την τεράστια αεροτομή πίσω, το splitter –
Το GR86 αντίθετα, είναι σχετικά πιο ήπιο εμφανισιακά, αλλά έχει κομπρέσορα στον 2.4λτ. boxer. Εδώ η μεγάλη αεροτομή συνοδεύεται από 18άρες ζάντες της Advan, πάντα συνοδεία ρυθμιζόμενης ανάρτησης. Το Nissan Z εμφανίζεται πιο διακριτικό, με ελαφρώς φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερο splitter εμπρός και αεροτομή ducktail πίσω, με 20άρες ζάντες της Volk και coilover kit της KW, την ώρα που μόνη μηχανική αλλαγή είναι η εξάτμιση της Armytrix.
Μόνο εμφανισιακές αλλαγές φέρει το Civic Type R, ενώ πολύ περισσότερες συνοδεύουν τις τρεις οικογενειακές παρουσίες. Το Mitsubishi Lancer Evo IX Wagon διαθέτει μετατροπές στον 4G63, body kit, ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW και ζάντες της Volk, ενώ τα δυο Subaru WRX παίρνουν περισσότερα άλογα από τον 2.4 τούρμπο boxer, μαζί με τις ανάλογες αλλαγές σε εμφάνιση και στήσιμο (ανάρτηση Ohlins εδώ, και πάλι ζάντες Volk).