Το RS Q8 είναι ίσως ό,τι πιο εντυπωσιακό διαθέτει η Audi στην γκάμα της, μετά το R8. Ο συνδυασμός κτηνώδους παρουσιαστικού και αναλόγου επιπέδου γκαζιού, καθιστά την ναυαρχίδα των SUV του Ίνγκολσταντ ως τον«μπράβο» των μοντέλων RS -άσχετα που το RS 6 είναι το αφεντικό, από πλευράς επιδόσεων. Κι όταν η ABT αναλαμβάνει να το «ντοπάρει», τότε το αποτελέσματα προκαλούν φόβο στους αντιπάλους.
Το πακέτο RS Q8-S αποτελείται από προεκτάσεις στο αμάξωμα, κατασκευασμένες μάλιστα από ανθρακόνημα. Το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, το περίγραμμα της μάσκας, οι πλαϊνές ποδιές, ο διαχύτης πίσω και η διπλή αεροτομή δίνουν στο γερμανικό SUV έξτρα πόντους επιβλητικότητας. Σε αυτό συνηγορούν και οι νέες ζάντες των 23 ιντσών (προαιρετικά και μικρότερες 22), με ελαστικά 295/35 να τις περιβάλλουν, αλλά και η χαμηλότερη ανάρτηση που μειώνει τόσο την απόσταση από το έδαφος, όσο και το κενό μεταξύ τροχών και θόλου. Για εκτός δρόμου, δηλαδή, δεν κάνει. Όχι ότι ενδιαφέρει ιδιαίτερα όποιον κοιτάει RS Q8 για αγορά.
Αυτό που μετράει, είναι τι συμβαίνει όταν το γκάζι φτάνει στο τέρμα της διαδρομής. Ο 4.0λιτρος twinturbo V8 έχει δεχτεί μια αναβάθμιση εγκεφάλου και νέα εξάτμιση, ανεβαίνοντας στα 700 άλογα και τα 880 Nm ροπής – από 605 ίππους και 800 Nm του εργοστασιακού! Οι Γερμανοί δεν ανακοινώνουν επιδόσεις, αλλά δεδομένα το S είναι ταχύτερο από τα 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 305 χλμ./ώρα τελικής του εργοστασιακού RS Q8. Συνήθως η ABT σταματά τα βελτιωμένα RS Q8 στα 315 χλμ./ώρα, μετατοπίζοντας κατά 10 χλμ./ώρα τον ηλεκτρονικό περιοριστή, ενώ και στο 100άρι ένας χρόνος στα 3,5 δλ. είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικός.