Το νέο Audi RS 3 βρίσκεται προ των πυλών, ωστόσο το σημερινό δεν παύει να είναι μια εξαιρετική περίπτωση στα mega hatches. Και πάντα πρόθυμο στη βελτίωση.
Το συγκεκριμένο είναι και δεν είναι γνωστού βελτιωτή. Από τη μία, μας έρχεται από την άγνωστη PS Sattlerei. Από την άλλη, όμως, είναι στημένο από την ABT. Ο ένας Γερμανός βελτιωτής πήρε αξεσουάρ από τον άλλο, με τη Sattlerei να προμηθεύεται το body kit (splitter, μάσκα, ποδιές, διαχύτη), τις 20άρες ζάντες (σε ελαστικά 235/30), τα ελατήρια χαμηλώματος, τα φρένα (δίσκοι 380 χλστ. εμπρός) τις παχύτερες αντιστρεπτικές και την ECU από τον κατάλογο της ABT! Τι έκανε η PS;
Ασχολήθηκε εξ ολοκλήρου με το εσωτερικό. Οι επενδύσεις alcantara εναλλάσσονται με ανθρακονήματα και δημιουργούν ένα κλίμα που παραπέμπει σε R8. Αρκετά κυριολεκτικά, καθώς στο ταμπλό και το τιμόνι συναντάμε κομμάτια από το γερμανικό υπεραυτοκίνητο. Το πακέτο ονομάζεται Evo X (ουδεμία σχέση με το 10άρι της Mitsubishi) και καλύπτει κάθε σπιθαμή της καμπίνας, διαθέτοντας και ambient φωτισμό αποτελούμενο από 700 λαμπάκια LED. Χαρακτηριστικό της suede «πλημμύρας» είναι το γεγονός πως ακόμα και οι εσωτερικές επενδύσεις, ακόμα και στους αποθηκευτικούς χώρους, είναι ντυμένες με το premium υλικό.
Επειδή όμως μιλάμε για RS 3 και, δη, με καλούδια της ABT, θεωρείται αυτονόητη η αύξηση της ισχύος. Ο 2.5άρης πεντακύλινδρος TFSI δεν έχει παρά ένα 1ο στάδιο, αλλά είναι αρκετό για μια τόνωση 40 ίππων και ισάριθμων Nm (440 άλογα και 520 Nm στο σύνολο). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ελαφρώς καλύτερη επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 4,1 δλ. του εργοστασιακού, με παράλληλη αφαίρεση του κόφτη των 250 χλμ./ώρα.