Από το εργοστάσιο, η Mercedes-AMG GLS 63 διατηρεί μια από τις πιο επιβλητικές παρουσίες σε καινούργιο αυτοκίνητο. Ένα «μαφιόζικου» παραστήματος SUV 2.030 χλστ. πλάτους, 1.838 χλστ. ύψους, 5.207 χλστ. μήκους και με 612 ίππους κάτω από το καπό. Πάρτε όλα αυτά, και προσθέστε το «χέρι» της Brabus.
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής βάζει διακριτικές πινελιές στο αμάξωμα, μέσω του ανθρακονημάτινου αεροδυναμικού κιτ (splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης), των κόκκινων λεπτομερειών στη γρίλια και των διαφορετικών σημάτων. Το κατάμαυρο χρώμα είναι ό,τι ιδανικότερο για τη GLS, ειδικά από τη στιγμή που πλαισιώνεται από μια τετράδα θεόρατες ζάντες 24 ιντσών. Η ρύθμιση της αερανάρτησης έχει φέρει το θηριώδες αμάξωμα 25 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, τονώνοντας τόσο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, όσο και την εμφάνιση.
Στο εσωτερικό συναντάμε τη γνώριμη εικόνα των Brabus, με αναβαθμισμένες δερμάτινες επενδύσεις (και στα 7 καθίσματα), βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της φίρμας σε αυτά, επενδύσεις suede σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό, αλλά και ανθρακονήματα.
Κάτω από το καπό είναι που υπάρχουν οι μεγάλες αλλαγές. Το πρόγραμμα αναβάθμισης PowerXtra B40S-800 ανεβάζει την ισχύ του 4.0 V8 twinturbo, στα 800 άλογα και τα 1.000 Nm (από 612 ίππους και 850 Nm εργοστασιακά). Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+ και του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου 9G-TRONIC, κάνοντας τα 2.550 κιλά της 800άρας Brabus να φαντάζουν «χαρτί». Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,8 δλ. (-0,4 δλ. σε σχέση με την GLS 63) και ο κόφτης τελικής έχει μετατοπιστεί στα 310 χλμ./ώρα (από 250 χλμ./ώρα), παραμένοντας καθαρά για λόγους προστασίας των ελαστικών.