To πιο επιθετικό plug-in υβριδικό και ένα από τα πιο απειλητικά Golf γενικότερα, συμπεριλαμβανομένων βελτιωμένων GTI και R, παρουσίασαν φοιτητές μηχανολογίας και ασκούμενοι μηχανικοί της VW, υιοθετώντας παράλληλα τα Μετέωρα στην ονομασία του εγχειρήματος.
Το project Golf GTE Meteora παρουσιάστηκε στην έκθεση βελτιωμένων του Έσσεν, μαγνητίζοντας τα βλέμματα με το φαντασμαγορικό του παρουσιαστικό. Το μαύρο χρώμα του αμαξώματος συνδυάζεται με αυτοκόλλητα στο παραδοσιακό γαλάζιο χρώμα, που αποτελεί σήμα-κατατεθέν του R Division. Η εμφάνιση ενισχύεται από τις 20άρες ζάντες, το συνδυασμό τρυπητών δισκόπλακων-γαλάζιων δαγκανών πίσω από αυτές, το bodykit που αποτελείται από ποδιές/διαχύτη/αεροτομή/splitter, τα νέα φωτιστικά σώματα πίσω, αλλά και την πολύ χαμηλωμένη ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία φέρνει τους θόλους -ειδικά τους πίσω- σε απόσταση αναπνοής από τα ελαστικά.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι suede επενδύσεις σε κάθε σπιθαμή, με κεντρικούς πρωταγωνιστές τα δυο ανθρακονημάτινα μπάκετ. Πίσω δεν υπάρχουν καθίσματα, αλλά ούτε και roll cage, όπως θα περίμενες βλέποντας το εξωτερικό. Βέβαια, περιμένεις λίγο και αυτό που εν τέλει συναντάς: ένα θηριώδες ηχοσύστημα, βγαλμένο από τις χρυσές εποχές του «The Fast and the Furious»! Ενισχυτές, woofer και τεράστια ηχεία συνθέτουν το εντυπωσιακό ηχοσύστημα, που γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό χάρις στον ambient φωτισμό.
Μηχανικά δεν ανακοινώνονται στοιχεία, οπότε συμπεραίνουμε πως η απόδοση παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα. Το Golf GTE συνδυάζει τον 1.4 TSI των 150 ίππων και 250 Nm, με ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και 330 Nm. Η συνολική ισχύς φτάνει τα 245 άλογα και 400 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG. Από τη στιγμή που δεν μαθαίνουμε για αλλαγές στην ισχύ, η νέα εξάτμιση λογικά χρησιμεύει μόνο για την ενίσχυση του soundtrack και της εικόνας. Αριθμοί δεν αναφέρονται ούτε για τις επιδόσεις, οπότε παίρνουμε ως μπούσουλα τα 6,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 225 χλμ./ώρα τελικής του εργοστασιακού Golf GTE.
Το Meteora είναι ένα και μοναδικό πρωτότυπο, το οποίο δυστυχώς δεν πρόκειται να μπει στην παραγωγή. Ωστόσο, δίνει πολύ ωραίες ιδέες σε όσους έχουν Golf MK8 GTE και ανησυχίες.