Οι Γερμανοί βελτιωτές αγαπούν τα γερμανικά αυτοκίνητα, όπως αποδεικνύει εδώ και δεκαετίες η Novitec. Ως φαίνεται τα ίδια συναισθήματα μοιράζονται και οι μηχανικοί της Manhart, που έκαναν ένα διάλειμμα από τις BMW και τα Audi για χάρη της Alfa Romeo Giulia QV.
H Ιταλίδα φόρεσε τον κλασικό -για αυτοκίνητο της Manhart– χρωματικό συνδυασμό μαύρου-χρυσαφί, που εδώ είναι περισσότερο κιτρινόμαυρος, με τις λεπτομέρειες στο περίγραμμα των εισαγωγών του προφυλακτήρα, τα δαχτυλίδια των 20άρηδων τροχών (με ελαστικά 255/30 μπροστά – 295/25 πίσω) και τη λωρίδα που διατρέχει κατά μήκος το πάνω μέρος του αμαξώματος να κεντρίζουν τα βλέμματα. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και η χαμηλωμένη ανάρτηση της H&R ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.
Κάτω από αυτό, η QV600 διαθέτει νέο εγκέφαλο, μεγαλύτερα τούρμπο και σύστημα εξαγωγής. Αναβαθμίσεις που είναι αρκετές, για να ανεβάσουν την απόδοση του 2.9 V6 twinturbo στα 653 άλογα και 790 Nm (από 510 ίππους και 600 Nm της εργοστασιακής) και να καταστήσουν τη βελτιωμένη Giulia ισχυρότερη από τις GTA/GTAm! Οι Γερμανοί δεν ανακοινώνουν επιδόσεις, όμως δεν υπάρχει περίπτωση να μην βελτιώνονται τα 3,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 307 χλμ./ώρα του εργοστασίου. Ένας χρόνος γύρω στα 3,5 δλ. για το 100άρι και μια τελική άνω των 325 χλμ./ώρα είναι πέρα για πέρα πιθανά σενάρια.
H QV600 είχε παρουσιαστεί πέρσι, με την αρχική παραγωγή να περιορίζεται μόλις στα 10 κομμάτια. Η Manhart φαίνεται πως αναθεώρησε, καθώς η βελτιωμένη ντίβα είναι και πάλι διαθέσιμη για αγορά, δίχως περιορισμό στις διαθέσιμες μονάδες μάλιστα. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά οι Γερμανοί ετοιμάζουν την ακόμα ισχυρότερη εκδοχή QV700!