Η στερεοτυπική αντίληψη των Datsun στην Ελλάδα, τα θέλει φορτωμένα πατάτες, καρπούζια και καρέκλες. Ειδικότερα για τα καρπούζια, το ιαπωνικό αγροτικό αποτέλεσε μέχρι μέρος της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φώτο, πάντως, περισσότερο θα ταίριαζε σε έναρξη Grand Prix!
Δείτε ακόμα: Το «διεστραμμένο» χαρακτηριστικό του Honda Prelude (+videos)
Ξεκίνησε την καριέρα του το 1972, ως Datsun 620. Κάτω από το καπό είχε έναν 1.500άρη καρμπυρατεράτο τετρακύλινδρο, με απόδοση 77 ίππους, και συμμετείχε αδιαμαρτύρητα στις επαγγελματικές δραστηριότητες των κατόχων του. Μέχρι που έπεσε στα χέρια της SS Works. To μοτέρ τοποθετήθηκε στον κάλαθο των αχρήστων και τη θέση του πήρε ο 2λιτρος SR20DE λτ. των 165 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. και τα 194 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. από το Silvia S15 Spec-S. Φυσικά δεν θα μπορούσε να μείνει εργοστασιακός, οπότε μετά από αντικατάσταση εκκεντροφόρων, τροχαλιών, εγκεφάλου και συστήματος εξαγωγής, μαζί με προσθήκη τετραπετάλουδου, η απόδοση έφτασε στα 200 άλογα, που φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
Διαβάστε επίσης: Παλιό Toyota Hilux ταπεινώνει Range Rover (+video)
Η εμφάνιση αποτελεί προϊόν του body kit της Rocket Bunny και της ρυθμιζόμενης ανάρτησης από την Tein. Παρόλο το αγωνιστικό look, η καρότσα παραμένει λειτουργική. Ωστόσο δύσκολα θα αποφασίσει κάποιος να την γεμίσει, καθώς ήδη τα ελαστικά βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τους θόλους. Είπαμε, η θέση του συγκεκριμένου είναι στις πίστες. Όχι τις λαϊκές αγορές. Το γράφει εξάλλου (στο περίπου) και στο πίσω τζάμι.