H Toyota ήδη τρίβει τα χέρια της με το νέο Land Cruiser, καθώς η ζήτηση έχει φτάσει σε δυσθεώρητα επίπεδα. Όπως με κάθε γενιά του ιστορικού 4×4, η σημερινή δεν γινόταν να μείνει εκτός βελτιωτικής νυμφώνος.
Οι Αυστραλοί αγαπούν ιδιαίτερα το ιαπωνικό μοντέλο και όπως φαίνεται, περίμεναν «στη γωνία» για να το περιλάβουν στις αναβαθμίσεις. Η TJM φορτώνει το J300 καλούδια, με τον νέο προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος να κερδίζει όλα τα βλέμματα. Η κατασκευή είναι ειδικά σχεδιασμένη για το νέο Land Cruiser και όχι μόνο φιλοξενεί «σιδεριά», αλλά συνεργάζεται με τους αισθητήρες των αερόσακων και των επικουρικών συστημάτων δίχως να τους μπερδεύει! Το bull bar διατίθεται είτε μαύρο είτε σε όποιο χρώμα επιλέξει ο πελάτης και διαθέτει «εργάτη» με δυνατότητα έλξης 8 τόνων.
Μια προσθήκη στα φτερά ενώνει το bull bar με τα σκαλοπάτια, ενώ ο αναπνευστήρας της AirTec φροντίζει για την παροχή αέρα στο μοτέρ κατά το πέρασμα από μεγάλους νερόλακκους. Άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν φώτα LED στην οροφή και τον εμπρός προφυλακτήρα, προστατευτικές ποδιές, σχάρα οροφής με διάφορα αξεσουάρ (όπως σκηνή) και, φυσικά, νέα ανάρτηση. Το κιτ της XGS προσφέρει αμορτισέρ διπλού σωλήνα σε κάθε τροχό και ρυθμιζόμενη απόσβεση, μαζί με ενισχυμένους βραχίονες και καλύμματα στα πιο ευαίσθητα μέρη. Την αυξημένη απόσταση από το έδαφος πλαισιώνουν οι νέοι τροχοί, με τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον twinturbo ντίζελ V6 των 3.3 λίτρων, με απόδοση 309 ίππων και 700 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και συστήματος τετρακίνησης, που έχει στάνταρ «κλείδωμα» για το κεντρικό διαφορικό.