«Αεροπορική» Porsche Cayenne με 930 άλογα

Οι βελτιωτές ανέκαθεν αγαπούσαν την Porsche Cayenne. Από την πρώτη της γενιά, έχουν κυκλοφορήσει αμέτρητες βελτιωμένες. Σαν τη συγκεκριμένη, ωστόσο, αμφιβάλλουμε. Όχι μόνο λόγω των 930 ίππων που κρύβει κάτω από το αμάξωμα, όσο και για το πώς είναι το ίδιο, το αμάξωμα.

Η κτηνώδης Cayenne αποτελεί προϊόν της Techart, αλλά κάλλιστα θα μπορούσε να ανήκει στη Mansory. Το γερμανικό SUV εμφανίζεται «πνιγμένο» στις αεροτομές, τους αεραγωγούς (κανονικούς και ψεύτικους) και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, θυμίζοντας περισσότερο αυτοκίνητο που ξεπήδησε από κάποιο παλιότερο Need For Speed, παρά Porsche. Το αμάξωμα είναι φουσκωμένο και οι ζάντες φτάνουν τις 23 ίντσες, ενώ η χαμηλωμένη ανάρτηση φροντίζει να εκμηδενίσει τις όποιες εκτός δρόμου δυνατότητες είχαν απομείνει. Η Techart αναφέρει πως οι μετατροπές έχουν θετικό αντίκτυπο στην παραγωγή κάθετης δύναμης, αλλά να ‘χαμε να λέγαμε…

Εξίσου μάτι βγάζει και το εσωτερικό, όπου τα πάντα καλύπτονται σε ένα φανταχτερό χρώμα μέντας και μωβ πινελιές. Αυτονόητα οι επενδύσεις απαρτίζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία από δέρμα, ενώ δεν λείπουν και οι ανθρακονημάτινες ενθέσεις.

Τουλάχιστον, το Magnum -όπως ονομάζουν τη φτιαγμένη Cayenne οι Γερμανοί- έχει την αντίστοιχη δύναμη ώστε να υποστηρίζει το ακραίο look.  Ο υβριδικός 4.0 V8 twinturbo της Porsche διαθέτει μεγαλύτερες τουρμπίνες και αναβαθμισμένο δίδυμο ECU-συστήματος εξαγωγής, φτάνοντας στα 930 άλογα και 1.355 Nm (από 739 ίππους και 950 Nm της εργοστασιακής Cayenne Turbo E-Hybrid)! Κατά συνέπεια, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 2,8 δλ. (από 3,7 δλ.) και η τελική εκτινάσσεται στα 330 χλμ./ώρα (από 295 χλμ./ώρα), όπου περιορίζεται ηλεκτρονικά για την προστασία των ελαστικών.

Η παραγωγή του Techart Magnum θα περιοριστεί στα 25 κομμάτια, δίχως να ανακοινώνεται τιμή.

Get it on Google Play Download on the App Store