Η πρώτη δεκαετία του 2000 θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως «δεκαετία OPC». Τα γρήγορα Opel έλυναν κι έδεναν τόσο στις πωλήσεις, όσο και τα παράνομα στέκια, με πρωτεργάτες φυσικά τα Astra και Corsa. Για τους οικογενειάρχες υπήρχε το «φρενοβλαβές» Zafira OPC, που συνδύαζε θέσεις για 7 άτομα με 2.0λιτρο τούρμπο μοτέρ 240 ίππων (στη δεύτερη γενιά του, 200 άλογα το MK1). Φυσικά, τα OPC έχουν μείνει αξέχαστα για κάτι ακόμα: την έφεσή τους στη βελτίωση.
Ο υπερτροφοδοτούμενος Ecotec «φτερνιζόταν» κι έπαιρνε άλογα, δίνοντας αλήστου μνήμης μάχες σε δυναμόμετρα και drag strips με τον 1.8 20VT του VW Group. Ένα 1ο στάδιο ήταν ικανό να τον στείλει πάνω από τα 300 άλογα, ενώ με ένα καλό 2ο στάδιο έφτανε ή ξεπερνούσε τα 400. Η TurboZentrum εξελίσσει και τα δύο, με έμφαση στο πιο προχωρημένο. Η γερμανική εταιρία αντικαθιστά τη φτερωτή και τα κουζινέτα του εργοστασιακού τούρμπο, επαναπρογραμματίζοντας παράλληλα τον εγκέφαλο και αναβαθμίζοντας πολλαπλή εισαγωγής-εξάτμιση. Κατόπιν αυτών των αλλαγών, οι εμπρός τροχοί του υπερ-MPV από το Ρούσελχαϊμ καλούνται να δώσουν μάχη απέναντι σε 400 άλογα και πάνω από 400 Nm ροπής.
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεδομένης της ευπάθειας (βλέπε ανελέητο σπινάρισμα και torgue steer) που είχε το μπροστινό των Astra/Zafira OPC ακόμα και με την εργοστασιακή ισχύ, από στάση λογικά δεν θα είναι πολύ καλύτερες από τα 7,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα του «μαμά». Σε τελική όμως, και ρεπρίζ από 3η ταχύτητα και πάνω (διότι το εργοστασιακό Zafira OPC «κάπνιζε» τη 2η, ακόμα και εν κινήσει), δεν τίθεται θέμα. Με 400 άλογα σίγουρα θα ξεπερνά τα 231 χλμ./ώρα των 240 ίππων, ενδεχομένως και να αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.
Όσοι ενδιαφερόμενοι, θα χαρούν να μάθουν πως το πακέτο είναι αρκετά οικονομικό. Με 1.844 ευρώ το Zafira OPC φτάνει σε επίπεδα Audi RS 3, ενώ αντί 1.398 ευρώ προσφέρεται το 1ο στάδιο που διαμορφώνει την ισχύ στα 340 άλογα. Ακόμα πιο προσιτή η επιλογή της αναβάθμισης του εργοστασιακού τούρμπο, έναντι 640 ευρώ. Στην προκειμένη, ωστόσο, οι Γερμανοί δεν αναφέρουν αριθμούς ιπποδύναμης.