Μια από τις πιο καλαίσθητες και διακριτικές -με βάση τα δικά της στάνταρ- προτάσεις παρουσίασε η Mansory, που σεβάστηκε τη Ferrari SF90 Stradale και δεν τη γέμισε αεροτομές, εισαγωγές αέρα και αμφιβόλου γούστου χρωματικούς συνδυασμούς.
Ο Γερμανός βελτιωτής έδειξε εγκράτεια και αναβάθμισε αεροδυναμικά το κορυφαίο «Cavallino Rampante» τόσο-όσο. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι διαφορετικός από το μέσο και κάτω, φιλοξενώντας ένα ευμέγεθες splitter, ενώ στο πλάι συναντάμε τις απαραίτητες ποδιές και τα ακροπτερύγια που τις συνοδεύουν. Πίσω δεσπόζει ο επίσης νέος προφυλακτήρας, όπου κυριαρχεί οπτικά και πρακτικά ο αναβαθμισμένος διαχύτης, ωστόσο εκεί που θα περίμενες μια θεόρατη αεροτομή στο πάνω μέρος, συναντάμε ένα ευπαρουσίαστο spoiler. Πολύ «προσγειωμένο» -πάντα για Mansory- και το κάλυμμα του κινητήρα, την ώρα που η αεροδυναμική εκτέλεση των ζαντών (21 ιντσών εμπρός, 22 πίσω) εμπνέεται από εκείνες των μονοθεσίων της Formula 1.
Οι σημαντικότερες μετατροπές κρύβονται στο μηχανοστάσιο, όπου η νέα εξάτμιση και το αναθεωρημένο λογισμικό του 4.0λιτρου twinturbo V8 ανεβάζουν την απόδοσή του κατά 110 ίππους, φτάνοντας τους 890. Σε συνδυασμό με τα 220 άλογα των 3 ηλεκτροκινητήρων, ο οδηγός έχει στη διάθεση του δεξιού του ποδιού συνολικά 1.115 ίππους και 980 Nm! Αυτή η αύξηση 10% στην ισχύ της SF90 Stradale έχει την αντίστοιχη επίδραση στις επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται πλέον σε 2,4 δλ. (0,1 δλ. ταχύτερα σε σχέση με την εργοστασιακή), το 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 6,3 δλ. (0,4 δλ. ταχύτερα) και την τελική να φτάνει τα 355 χλμ./ώρα.