«Αεροπλανική» Ferrari SF90 Stradale 1.115 ίππων

  • Mansory-Ferrari-SF90-1
  • Mansory-Ferrari-SF90-2-e1679293549759
  • Mansory-Ferrari-SF90-3
  • Mansory-Ferrari-SF90-7
  • Mansory-Ferrari-SF90-4
  • Mansory-Ferrari-SF90-5
  • Mansory-Ferrari-SF90-6
  • Mansory-Ferrari-SF90-8
  • Mansory-Ferrari-SF90-9
  • Mansory-Ferrari-SF90-10
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-2-e1679293549759.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/03/Mansory-Ferrari-SF90-10.jpg

Μια από τις πιο καλαίσθητες και διακριτικές -με βάση τα δικά της στάνταρ- προτάσεις παρουσίασε η Mansory, που σεβάστηκε τη Ferrari SF90 Stradale και δεν τη γέμισε αεροτομές, εισαγωγές αέρα και αμφιβόλου γούστου χρωματικούς συνδυασμούς.

Ο Γερμανός βελτιωτής έδειξε εγκράτεια και αναβάθμισε αεροδυναμικά το κορυφαίο «Cavallino Rampante» τόσο-όσο. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι διαφορετικός από το μέσο και κάτω, φιλοξενώντας ένα ευμέγεθες splitter, ενώ στο πλάι συναντάμε τις απαραίτητες ποδιές και τα ακροπτερύγια που τις συνοδεύουν. Πίσω δεσπόζει ο επίσης νέος προφυλακτήρας, όπου κυριαρχεί οπτικά και πρακτικά ο αναβαθμισμένος διαχύτης, ωστόσο εκεί που θα περίμενες μια θεόρατη αεροτομή στο πάνω μέρος, συναντάμε ένα ευπαρουσίαστο spoiler. Πολύ «προσγειωμένο» -πάντα για Mansory- και το κάλυμμα του κινητήρα, την ώρα που η αεροδυναμική εκτέλεση των ζαντών (21 ιντσών εμπρός, 22 πίσω) εμπνέεται από εκείνες των μονοθεσίων της Formula 1.

Οι σημαντικότερες μετατροπές κρύβονται στο μηχανοστάσιο, όπου η νέα εξάτμιση και το αναθεωρημένο λογισμικό του 4.0λιτρου twinturbo V8 ανεβάζουν την απόδοσή του κατά 110 ίππους, φτάνοντας τους 890. Σε συνδυασμό με τα 220 άλογα των 3 ηλεκτροκινητήρων, ο οδηγός έχει στη διάθεση του δεξιού του ποδιού συνολικά 1.115 ίππους και 980 Nm! Αυτή η αύξηση 10% στην ισχύ της SF90 Stradale έχει την αντίστοιχη επίδραση στις επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται πλέον σε 2,4 δλ. (0,1 δλ. ταχύτερα σε σχέση με την εργοστασιακή), το 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 6,3 δλ. (0,4 δλ. ταχύτερα) και την τελική να φτάνει τα 355 χλμ./ώρα. 

Get it on Google Play Download on the App Store