Μια Bentley Continental GTC έτοιμη για Νέα Φιλαδέλφεια παρουσίασε η Mansory, προσθέτοντας στην ιδιαίτερη εμφάνιση και την ανάλογη δύναμη στο μηχανοστάσιο, το οποίο πλέον φιλοξενεί 750 ίππους και πάνω από 1.000 Nm ροπής.
H Mansory Vitesse, όπως ονομάζεται η Bentley με τα φιλοαεκτζήδικα αισθήματα, έρχεται με ένα πλήρες οπτικό πακέτο από τον Γερμανό βελτιωτή, που βάσει των όσων μάς έχει συνηθίσει είναι από τα πιο καλόγουστα στο ιστορικό του. Οι αεροδυναμικές προσθήκες στους προφυλακτήρες και το πλάι είναι αναλογικά διακριτικές, το αεριζόμενο καπό ταιριαστό, το ίδιο και οι 23άρες ζάντες, o διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα συνδυάζεται όμορφα με τη νέα εξάτμιση, ενώ ακόμα και η σταθερή αεροτομή δεν δείχνει περιττή. Επειδή, όμως, μιλάμε για Mansory, η εμφάνιση κάπως πρέπει να ρουφάει τα βλέμματα σαν μαύρη τρύπα. Κι από τη στιγμή που το body kit είναι σχετικά νορμάλ, αναλαμβάνει το χρώμα να κάνει τη διαφορά.
Το αμάξωμα της Vitesse χωρίζεται σχεδόν στα δύο από χρωματικής άποψης, με την πλευρά του οδηγού να βάφεται κίτρινη και εκείνη του συνοδηγού μαύρη. Μαύρες και κίτρινες λωρίδες αντίστοιχα, που διατρέχουν το πλαϊνό τμήμα στο άνω μέρος του, δημιουργούν αντίθεση, ενώ η βαθμιαία αλλαγή από κίτρινο σε μαύρο (που βλέπουμε σαν να «σβήνει» το κίτρινο στο μαύρο) είναι ο λόγος που δεν γίνεται ακριβώς στη μέση η αλλαγή του χρώματος. Το εσωτερικό, αντίθετα, δεν έχει τέτοιους προβληματισμούς και μοιράζεται ισομερώς μεταξύ των δυο αποχρώσεων.
Κάτω από την κιτρινόμαυρη «φανέλα» συναντάμε τον 6.0 W12 twinturbo, μαζί με ένα πρώτο στάδιο βελτίωσης. Υπό εργοστασιακές συνθήκες η Continental CT Convertible αποδίδει 635 ίππους και 900 Nm, έχοντας την ικανότητα να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,8 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 333 χλμ./ώρα. Η Vitesse διαθέτει νέα εξάτμιση και εγκέφαλο, δίνοντας στον οδηγό της 750 ίππους και 1.020 Nm. Αναβάθμιση που βελτιώνει το 0-100 χλμ./ώρα κατά μισό δλ. (3,3 δλ.), αλλά παραδόξως αφήνει την τελική αμετάβλητη.
Η κιτρινόμαυρη και «750άρα» Bentley είναι μία και μοναδική, δίχως η Mansory να ανακοινώνει τιμή ή κόστος μετατροπής.