Το Audi RS Q8 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες βελτιώσεις στην εμφάνιση, ούτε στα μηχανικά μέρη. Αμφότερα, βέβαια, χαίρουν της εκτίμησης και ενασχόλησης των βελτιωτών. H Wheelsandmore βάζει την πινελιά της στο πρώτο, αλλά εστιάζει κυρίως στο δεύτερο και μετατρέπει το κουπέ-SUV από το Ίνγκολσταντ σε κυνηγό Ferrari Purosangue.
Ο Γερμανός (όσο κι αν δεν προϊδεάζει το όνομα) tuner βάζει στο RS Q8 μια τετράδα θεόρατες 24άρες ζάντες και τις ντύνει με ελαστικά 295/30 εμπρός – 355/25 πίσω, αφήνοντας το υπόλοιπο αμάξωμα άθικτο. Δεν χρειάζεται προσθήκες εξάλλου, όντας πλουσιοπάροχα «τούμπανο» από το εργοστάσιο. Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε στο εσωτερικό, που παραμένει «πνιγμένο» στο δέρμα, την alcantara, τις κόκκινες ραφές και τα ανθρακονήματα.
Πολλές μετατροπές δεν έχει ούτε το μηχανοστάσιο, αλλά η δυναμική του 4.0 V8 twinturbo είναι τέτοια που δεν χρειάζεται πολλά-πολλά για να εκτιναχθεί η απόδοσή του. Με μια εξάτμιση της Akrapovich, διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής και νέο εγκέφαλο, το κατάμαυρο RS Q8 τραντάζει την άσφαλτο (για χώμα ούτε λόγος με 24άρα ζάντα) με 840 ίππους και 1.100 Nm, την ώρα που εργοστασιακά παράγει 605 άλογα και 800 Nm – 235 άλογα και 300 Nm, δηλαδή, με ένα πρώτο στάδιο! Νέο λογισμικό τοποθετείται και στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, προκειμένου να κάνει τις αλλαγές ακόμα ταχύτερες. Αναβαθμίσεις που βελτιώνουν ανάλογα τις επιδόσεις.
Η Wheelsandmore δεν ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι πολύ ταχύτερο από τα 3,8 δλ. του εργοστασιακού.Οι Γερμανοί επικεντρώνονται στην τελική, η οποία πια περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 333 χλμ./ώρα (από 305 χλμ./ώρα).