Η Manhart φημίζεται για τις πανίσχυρες παρεμβάσεις που κάνει σε μοντέλα της BMW, όμως δεν λείπουν οι εξαιρέσεις. Η βαρβάτη Mercedes-AMG E63 S που βλέπουμε, το πιστοποιεί.
Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart- χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί κεντρίζει τα βλέμματα. Οι λωρίδες στις πόρτες και από το πάνω μέρος της μάσκας μέχρι πίσω, χαρίζουν μοναδική παρουσία στο υπερ-σεντάν της Mercedes. Οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στους προφυλακτήρες και τις ζάντες των 21 ιντσών, σε ελαστικά 255/30 και 295/25 εμπρός-πίσω, εξασφαλίζουν πως κανείς δεν πρόκειται να μπερδέψει την E63 S του βελτιωτή από το Βούπερταλ με κάτι άλλο. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και το χαμηλωμένο σετάρισμα της αερανάρτησης (από -20 έως -30 χλστ.) ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.
Κάτω από αυτό, η ER 800 διαθέτει μεγαλύτερα τούρμπο, ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής, νέο εγκέφαλο και σύστημα εξαγωγής. Αναβαθμίσεις που είναι αρκετές, για να ανεβάσουν την απόδοση του 4.0 V8 twinturbo στα 809 άλογα και 1.070 Nm (από 612 ίππους και 850 Nm της εργοστασιακής)! Επιπλέον μηχανική αναβάθμιση συνιστούν τα κεραμικά δισκόφρενα εμπρός, που φτάνουν τα 405 χλστ. σε διάμετρο. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά κάτι μας λέει πως η «800άρα» AMG είναι ταχύτερη από τα 3,4 δλ. της εργοστασιακής για το 0-100 χλμ./ώρα και τα -ηλεκτρονικά περιοριζόμενα- 300 χλμ./ώρα της τελικής.
Όλα αυτά, βέβαια, κοστίζουν. Η αναβάθμιση του κινητήρα στοιχίζει 17.999 ευρώ (τούρμπο και εγκέφαλος), η carbon εισαγωγή 4.630 ευρώ και η εξάτμιση συνολικά 12.098 ευρώ. Μόνο για την αύξηση της ισχύος δηλαδή, απαιτούνται 34.727 ευρώ. Για το look, 8.200 ευρώ πηγαίνουν στις ζάντες, 999 ευρώ στα αυτοκόλλητα, 595 ευρώ για τη μάσκα και 355 ευρώ για το χαμήλωμα της αερανάρτησης. Η «σούμα» μας φέρνει στις 44.976 ευρώ, δίχως το αεροδυναμικό πακέτο και τα κεραμικά δισκόφρενα.