Η Manhart φημίζεται για τις πανίσχυρες παρεμβάσεις που κάνει σε μοντέλα της BMW, όμως δεν λείπουν οι εξαιρέσεις. Τα «φορτωμένα» Audi RS 3 Sedan και Sportback που βλέπουμε, λειτουργούν ως ιδανική πιστοποίηση.
Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart- χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί κεντρίζει τα βλέμματα. Οι λωρίδες στις πόρτες και από το πάνω μέρος της μάσκας μέχρι πίσω, χαρίζουν μοναδική παρουσία στο sport sedan/mega hatch από το Ίνγκολσταντ. Οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στους προφυλακτήρες, τις δαγκάνες των φρένων και τις ζάντες Concave One των 20 ιντσών, εξασφαλίζουν πως κανείς δεν πρόκειται να μπερδέψει τo RS 3 του βελτιωτή από το Βούπερταλ με κάτι άλλο. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και το ελατήρια χαμηλώματος ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.
Κάτω από αυτό, το Manhart RS 3 500 φιλοξενεί την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης MHtronik Powerbox και αναβαθμισμένη εξάτμιση. Μετατροπές ικανές να ανεβάσουν την απόδοση του πεντακύλινδρου 2.5 TFSI από τα 400 άλογα και 500 Nm, στους 500 ίππους και λογικά τουλάχιστον 550 Nm (όλως περιέργως οι Γερμανοί δεν ανακοινώνουν ροπή). Ούτε επιδόσεις αναφέρονται, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι ταχύτερο από το εργοστασιακό. Κάτι που μεταφράζεται σε 0-100 χλμ./ώρα συντομότερο των 3,8 δλ. εκείνου και κατάργηση του κόφτη τελικής των 250 χλμ./ώρα, οπότε το μαύρο-χρυσαφί RS 3 πιθανότατα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.