Tesla και ανακλήσεις είναι έννοιες αλληλένδετες. Κι αυτό παρότι πολλές φορές, η αμερικανική εταιρία δεν εκδίδει προγράμματα για ζητήματα που θα έπρεπε. Τα πολλαπλά προβλήματα ποιότητας σε όλα της τα μοντέλα, για παράδειγμα, ελάχιστες φορές έχουν τεθεί υπό την αιγίδα ανάκλησης. Προφυλακτήρες που πέφτουν, φτερά που φεύγουν από τη θέση τους, επενδύσεις που ξεφτίζουν. Τελευταίως προστέθηκαν και τα τιμόνια που βγαίνουν, με τους Αμερικανούς να αναγκάζονται σε ανάκληση για λόγους ασφάλειας.
Το National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) εξέδωσε το πρόγραμμα, αναγκάζοντας την Tesla στο κάλεσμα 137 Model Y σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, υπό το φόβο αποκόλλησης του τιμονιού από τη θέση του. Το NHTSA προέβη στη συγκεκριμένη ενέργεια έπειτα από καταγγελίες κατόχων Model Y, που παράλληλα είχαν ανεβάσει τις περιπέτειες τους στα μέσα κοινωνικά δικτύωσης. Η έρευνα του αμερικανικού οργανισμού διαπίστωσε πως μόνο μεμονωμένα περιστατικά δεν ήταν τα πρώτα δύο, για τα οποία η Tesla αρνήθηκε να ανακαλέσει αυτοκίνητα. Τελικά δεν τη γλίτωσε, καθότι οι νομοθετικές αρχές στις Η.Π.Α. δεν αστειεύονται με τέτοια ζητήματα.
Προς το παρόν δεν έχουν καταγραφεί ατυχήματα, αλλά η φύση της δυσλειτουργίας είναι τέτοια που τοποθετεί το βαθμό επικινδυνότητας ψηλά. Σύμφωνα με τα ευρήματα του NHTSA η φύση του προβλήματος είναι διπλή: αφενός λείπουν βίδες από την κολώνα του τιμονιού, αφετέρου ο μηχανισμός σύνδεσης δεν είναι όσο σφιχτά δεμένος θα έπρεπε. Αυτό ανακαλύφθηκε στα δυο αυτοκίνητα που παρουσίασαν την εν λόγω βλάβη. Προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοια, και δυνητικά πολύ πιο δυσάρεστα, περιστατικά, σχεδόν 140 Model Y χρονολογίας 2023 θα πρέπει να επισκεφθούν το συνεργείο.
Τα Tesla έχουν υποβληθεί σε αρκετά προγράμματα ανάκλησης, με το τελευταίο πριν το συγκεκριμένο να είναι το πιο εκτενές. Το Φλεβάρη ανακλήθηκαν σχεδόν 363.000 οχήματα λόγω της λειτουργίας αυτόνομης οδήγησης Full Self Driving, ενώ πέρσι είχαν ανακληθεί πάνω από 320.000 για δυσλειτουργίες στα πίσω φανάρια.