Έναν από τους πιο ιδιαίτερους λόγους ανάκλησης ανακοίνωσε το National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), καθώς plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα είναι πολύ… ήσυχα όταν κινούνται.
Φυσικά δεν πρόκειται για πρόγραμμα ανάκλησης που αφορά την ηχομόνωση ή την ποιότητα κύλισης, αλλά την ασφάλεια των πεζών. Τα ηλεκτρικά και τα PHEVs, όταν τα δεύτερα κινούνται με το ρεύμα, θα πρέπει να εκπέμπουν ήχους ορισμένων συχνοτήτων και ντεσιμπέλ, προκειμένου να γίνονται αντιληπτά από τους πεζούς. Τα Range Rover/Range Rover Sport PHEV και Jaguar I-Pace διαπιστώθηκε πως δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές, κάνοντας λιγότερη «βαβούρα» από όσο πρέπει. Η εξέταση έλαβε χώρα στο διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου-Νοεμβρίου και διαπίστωσε πως τα δυο βρετανικά crossovers, θα πρέπει να επισκεφθούν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ώστε να διορθωθούν τα συστήματα παραγωγής ήχων τους.
Συνολικά πάνω από 1.900 αυτοκίνητα στις Η.Π.Α. περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα ανάκλησης, με τα 1.072 να αφορούν την ηλεκτρική Jaguar και τα 868 το plug-in υβριδικό Range Rover προηγούμενης γενιάς. Οι χρονολογίες είναι μάξιμουμ τριετίας, με τις επίμαχες I-Pace να τοποθετούνται στο διάστημα Μαρτίου 2020-2022 και τα ανάλογα Range Rover/Range Rover Sport PHEV μεταξύ Μαρτίου 2020 και Αυγούστου 2021. Ευτυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κανένα περιστατικό με πεζό ή ποδηλάτη, που να μην άκουσε το διερχόμενο όχημα και να προκλήθηκε ατύχημα.