Οι παρουσιάσεις των αγωνιστικών της κορυφαίας κατηγορίας για τη νέα σεζόν του WRC ολοκληρώνονται σήμερα, με τη Hyundai Motorsport και το φρεσκαρισμένο i20 Rally1 να κλείνουν την τριπλέτα των Toyota GR Yaris και Ford Puma. Κυριότερα, όμως, εκφράζει τη δίψα των Κορεατών για επιστροφή στους τίτλους μετά το 2020, όταν είχαν πανηγυρίσει το πρωτάθλημα στους Κατασκευαστές.
Στο ανασχεδιασμένο livery παρατηρούμε ότι τα βασικά χρώματα (μπλε-γαλάζιο-πορτοκαλί) και η διάταξή τους παραμένει ως επί το πλείστον αμετάβλητη, με τη σημαντικότερη διαφορά να επικεντρώνεται στα πλαϊνά γραφικά. Για το 2024 το γαλάζιο γίνεται πιο εμφανές στο προφίλ, με το βαθύ μπλε και το πορτοκαλί να εναλλάσσονται σε διακεκομμένα μοτίβα αντί των ενιαίων σχημάτων, που είχε το i20 Rally1 πέρσι. Κυρίως στις πίσω πόρτες φαίνεται περισσότερο, όπου το Performance Blue καλύπτει πλέον το μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειας.
Κάτω από το φουσκωμένο, επιβλητικό και «φτερωτό» αμάξωμα συναντάμε το υβριδικό σύστημα κίνησης, που αποτελείται από τον 1.6 τετρακύλινδρο τούρμπο, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 3,9 kWh. Η ισχύς του συστήματος MGU (Motor Generator Unit), που τοποθετείται στον πίσω αξονα, ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 180 Nm, ενισχύοντας το θερμικό μοτέρ για σύντομα χρονικά διαστήματα έως 3 δλ. H συνδυαστική ισχύς τοποθετείται στην περιοχή των 500 ίππων, με ένα 5άρι ημιαυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά να αναλαμβάνουν τον καταμερισμό της δύναμης στους δύο άξονες.
Στα πηδάλια των επίδοξων πρωταθλητών θα συνεχίσουν οι Thierry Neuville, Dani Sordo και Esapekka Lappi, με δυο πολύ δυνατές προσθήκες για φέτος: τον Ott Tanak, στην επιστροφή του στη Hyundai, και τον Andreas Mikkelsen. Έναρξη ειδικών στις 25 Ιανουαρίου, στην καθιερωμένη πρεμιέρα του Μόντε Κάρλο.