Τα σπορ αυτοκίνητα ανέκαθεν συγκέντρωναν το ενδιαφέρον εκείνων που θέτουν πιο ψηλά ως κριτήριο αγοράς την οδηγική ευχαρίστηση και τα δυναμικά στοιχεία γενικότερα. Παλαιότερα κυριαρχούσαν τα μικρά και οικονομικά σπορ αυτοκίνητα που γέμιζαν αδρεναλίνη τους ενθουσιώδεις οδηγούς τους. Όμως και σήμερα υπάρχουν προσιτές προτάσεις αγοράς που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, χωρίς να ξεφεύγουν πολύ σε τιμή και χωρητικότητα κινητήρων, συνοδευόμενα από πληρέστατο εξοπλισμό.
Για όσους λοιπόν αναζητούν ένα αυτοκίνητο με «ψυχή» και ταπεραμέντο, με τα λιγότερα δυνατά χρήματα, τότε θα πρέπει να προσανατολιστούν στο νέο Ford Fiesta ST-Line 1.0 λτ. EcoBoost 155 PS mHEV, στην τιμή των 19.180 ευρώ. Την απόκτησή του κάνουν ακόμα πιο ελκυστική και τα συμφέροντα χρηματοδοτικά προγράμματα, όπως είναι με το χαμηλό επιτόκιο, μόλις 0,99%.
Τον σπορ ύφος του Fiesta ST-Line τονίζουν εξωτερικά διάφορες προσθήκες, που το διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Αυτές αφορούν τους τους πιο μυώδεις προφυλακτήρες, τη μαύρη μάσκα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τη νίκελ απόληξη της εξάτμισης και τις ανθρακί ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 205/45 ΖR 17. Σπορτίφ είναι και το εσωτερικό με τα ενισχυμένα σε πλευρική στήριξη καθίσματα, τις κόκκινες ραφές, τα αλουμινένια πεντάλ και το επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι με το διάτρητο δέρμα. Την σύγχρονη εικόνα του ενισχύει και ο υπερπλήρης εξοπλισμός, μαζί με την στάνταρ οθόνη αφής 8,0 ιντσών.
Το Fiesta ST-Line 1.0 λτ. EcoBoost 155 PS mHEV κερδίζει αμέσως τον οδηγό του, με το που θα διανύσει τα πρώτα μέτρα. Η χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά ανάρτηση με την σφιχτή ρύθμιση περνάει με πολύ ομαλό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ τα ωραία έρχονται στις στροφές. Εκεί δίνει τη δυνατότητα στην πλήρη εκμετάλλευση της ισχύς, ενώ σύμμαχοι του οδηγού είναι το πολύ καλά ζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο και το θετικό σε αίσθηση και άμεσο τιμόνι.
O δυνατός κινητήρας 1.0 λτ. EcoBoost αποδίδει 155 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων και επιταχύνει το βάρους 1.219 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 219 χλμ./ώρα. Επίσης, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 χλμ., με 116 γρ./χλμ. CO2 (WLTP). Το μηχανικό αυτό σύνολο με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος εμφανίζει εξαιρετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές χωρίς κενά ισχύος, ενώ ανεβάζει εύκολα ρυθμούς και διαθέτει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία.