Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας! H ψηφιακή τεχνολογία έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, με τις ψηφιακές ευκολίες να τις θεωρούμε δεδομένες και όταν δεν τις έχουμε για τους εκάστοτε λόγους μας ξενίζει!
Ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας κατέχει και το αυτοκίνητο, από το οποίο θέλουμε -πέρα από το να μας μεταφέρει με ασφάλεια και σβέλτα στο προορισμό μας, να είναι και ψηφιακά προηγμένο ώστε να συνυπάρχουμε μαζί του με τη μέγιστη δυνατή άνεση. Επομένως όσο πιο digital είναι ένα μοντέλο τόσο το καλύτερο για τον οδηγό, αλλά και τους επιβάτες του! Κι επειδή εύλογα θα νομίζετε ότι αυτές οι ευκολίες κοστίζουν πολύ ακριβά, τότε θα μας επιτρέψετε να σας συστήσουμε με το νέο i20! Το μικρό μοντέλο της Hyundai έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως, ενώ από την στην έκδοση 1.2 λτ. Exclusive προσφέρει όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές και ψηφιακές ευκολίες που τυχόν θα αναζητήσετε! Και με τιμή εκκίνησης που θα σας κάνει να τρίβετε τα μάτια σας, μιας και κοστίζει από 14.190 ευρώ. Σε αυτά τα λεφτά ο εξοπλισμός είναι απίστευτος αφού ενσωματώνει:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόνομης πέδησης
- Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης,
- Σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος
- Σύστημα αναγνώρισης και προσαρμογής στα όρια ταχύτητας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Air Condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Cruise Control
- Οθόνη αφής 9 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με μπουτόν απενεργοποίησης
Μοντέρνο μέσα – έξω!
Το Hyundai i20 ομολογουμένως είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση αυτοκινήτου της μικρής κατηγορίας. Βλέπετε η πρόοδός του στο πέρασμα των ετών είναι πραγματικά τεράστια, μιας και η κατασκευάστρια εταιρεία έχει κατορθώσει να δημιουργήσει ένα όμορφο και πλούσια εξοπλισμένο αυτοκίνητο, προσφέροντάς το μάλιστα και σε άκρως συμφέρουσα τιμή.
Ξεκινώντας από το σχεδιαστικό κομμάτι, το Hyundai i20 διαθέτει ένα δυναμικό παρουσιαστικό, με το μήκους 4.040 χλστ., πλάτους 1.775 χλστ., ύψους 1.450 χλστ. και με μεταξόνιο 2.580 χλστ. αμάξωμά του, να διακρίνεται με την αιχμηρή αισθητική του! Ειδικότερα το εμπρόσθιο τμήμα είναι αρκετά επιθετικό, με την εμφάνιση να ολοκληρώνεται με τις μυώδεις πλευρικές επιφάνειες, αλλά και το όμορφο και κομψό πίσω τμήμα του!
Στο ίδιο δυναμικό τέμπο συνεχίζεται η σχεδίαση, αλλά κι η κατασκευή του εσωτερικού του Hyundai i20. Αυτό αποτελείται από ποιοτικά υλικά που έχουν δεθεί εξαιρετικά μεταξύ τους, με το ψηφιακό στοιχείο να είναι έντονο χάρη στις 2 ψηφιακές οθόνες. Η μία με διάσταση 10,25 ιντσών αφορά το πίνακα οργάνων, ενώ η δεύτερη οθόνη είναι αφής 8 ιντσών (προαιρετικά 10,25 ιντσών) του συστήματος πολυμέσων. Η ψηφιακή υπόσταση του i20 ενισχύεται από κι την ασύρματη φόρτιση κινητού η οποία ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό από την έκδοση Exclusive. Το ίδιο γαλαντόμο είναι το Hyundai i20 και στους χώρους επιβατών, αφού τέσσερις ενήλικοι βολεύονται χωρίς την παραμικρή παραχώρηση, μιας κι ο διαθέσιμος αέρας για το κεφάλι και τα πόδια τους είναι εξαιρετικός. Άξιος αναφοράς είναι κι ο χώρος αποσκευών, που αγγίζει τα 352 λίτρα. Μάλιστα έχει πρακτικές ράγες στα πλευρικά τοιχώματα, για να μπορεί να αποθηκευτεί η εταζέρα, αν χρειαστεί να αφαιρεθεί για να μεταφερθεί ένα ψηλό αντικείμενο.
Αποδοτικός κι οικονομικός ο 1.200άρης!
Ο 1.2 λτ. MPi κινητήρας αποδίδει 84 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 118 Nm στις 4.000 σ.α.λ. ενώ εμφανίζει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από το χαμηλό φάσμα στροφών. Το σπριντ από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,1 δλ. και φτάνει τα 173 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Συνδυαστικά με το πολύ καλής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο, κατορθώνει να προσφέρει επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, με τη μέση να αγγίζει τα 5,1 λτ./100 χλμ. και με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 121 γρ./χλμ.
Ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά!
Το Hyundai i20 ολοκληρώνεται με τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά του. Το πλαίσιο είναι στιβαρό και συνδυαστικά με τις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις χαρίζουν σταθερότητα, χαμηλό θόρυβο κύλισης και άνεση. Στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων κινείται με σιγουριά σε σβέλτους ρυθμούς, όπως και σε διαδρομές με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και οι αντιδράσεις του ουδέτερες. Πολύ καλή είναι κι η πληροφόρηση που προσφέρει το σύστημα διεύθυνσης, με τον οδηγό να μένει ευχαριστημένος κι από το αποδοτικό σύστημα πέδησης με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.