Το νέο αυτοκίνητο «ξελογιάστρα» των 23.900 ευρώ

  • Renault-5-E-Tech-rear-light
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (4)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (6)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (32)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (30)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (38)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (8)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (10)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (13)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (25)
  • Renault 5 E-Tech interior (10)
  • Renault 5 E-Tech interior (2)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (23)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (15)
  • Renault 5 E-Tech 150 PS (27)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Renault-5-E-Tech-rear-light.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-38.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-interior-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-interior-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renault-5-E-Tech-150-PS-27.jpg

Νέα αυτοκίνητα υπάρχουν πλέον πάρα πολλά από όλες τις μάρκες, κατηγορίες και για κάθε γούστο και οικονομική δυνατότητα. Παρόλα αυτά αρκετά δεν συγκινούν το κοινό και τους αγοραστές από αισθητικής άποψης, με αποτέλεσμα να καταλήγουν σε κάποιο μοντέλο που εξυπηρετεί τις όποιες βασικές ανάγκες, όμως μετά από λίγο καιρό τους έχει γίνει αδιάφορο και το βαριούνται.

Ευτυχώς υπάρχουν κάποιες λίγες εξαιρέσεις στον κανόνα, με νέα μοντέλα που κάνουν αμέσως τη διαφορά και κεντρίζουν το ενδιαφέρον και τα βλέμματα. Και δεν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα με τεράστια αμαξώματα, πομπώδη χαρακτηριστικά και προερχόμενα από πανάκριβες luxury μάρκες ή sportscars, αλλά για αμάξια που απευθύνονται στο ευρύ αγοραστικό κοινό. Ένα τέτοιο που το βλέπεις και αμέσως σου προκαλεί πολύ ευχάριστα συναισθήματα, είναι το νέο Renault 5.

Κολλάς με τον σχεδιασμό του νέου «5»

Η γαλλική μάρκα με την τόσο πλούσια ιστορία και με μοντέλα που έχουν αφήσει εποχή, αναγέννησε το «5άρι» και το επανάφερε σε σύγχρονη μορφή με άκρως επιτυχημένη εκτέλεση που θυμίζει στοιχεία από το παρελθόν αλλά πάρα πολύ σωστά αφομοιωμένο τρόπο. Ειδικά στην εικονιζόμενη έκδοση iconic με το λαμπερό και φανταχτερό χρώμα κίτρινο pop!, το νέο Renault 5 είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητο, όπου κι αν βρεθεί. Όμοιό του δεν υπάρχει και δε γίνεται να το μπερδέψει κανείς με κάποιο άλλο, αφού «φωνάζει» από μακριά την καταγωγή του και τη σχεδιαστική του βάση. Η τρομερά επιτυχημένη παραλλαγή των φωτιστικών σωμάτων του παλιού και το γενικότερο σχήμα του παραπέμπουν αμέσως στα παλιά R5. Μοναδική λεπτομέρεια και το φωτιζόμενο «5» στο καπό που δείχνει με μια ματιά το επίπεδο φόρτισης. Όσον αφορά τις διαστάσεις του είναι μικρότερο από το Clio και έχει μήκος 3.992 χλστ., πλάτος 1.774 χλστ. ύψος 1.498 χλστ. και μεταξόνιο 2.540 χλστ.

Ρετρό αισθητική και εντός

Στοιχεία από το παλιό R5 έχουν υιοθετηθεί και στο εσωτερικό του νέου μοντέλου, όπου ρετρό και μοντέρνα χαρακτηριστικά συνυπάρχουν με αρμονικό τρόπο. Ο παραλληλόγραμμος πίνακας οργάνων και το καμπύλο προεξέχον τμήμα μπροστά από το συνοδηγό παραπέμπουν απευθείας στο R5. Ως αυτοκίνητο σύγχρονης τεχνολογίας, το νέο Renault 5 δεν θα μπορούσε να μην αφήσει εκτός τις ψηφιακές οθόνες, όπως είναι αυτές των 7 ή 10,25 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) για τον πίνακα οργάνων και των 10,1 ιντσών για το infotainment OpenR Link με τα όμορφα γραφικά και την ενσωμάτωση των υπηρεσιών της Google. Για την κατασκευή του εσωτερικού η Renault έχει κάνει χρήση σκληρών πλαστικών με κάποιες μαλακές σε υφή επιφάνειες στο ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό και στις επενδύσεις των θυρών. Σε επίπεδο χώρων καλύπτει τις ανάγκες τεσσάρων ατόμων κανονικού αναστήματος, όχι όμως και αν κάτσουν λίγο πιο ψηλοί. Αντίστοιχα και το πορτ μπαγκάζ των 277 λίτρων μαζί με τον αποθηκευτικό χώρο των 27 λίτρων κάτω από το δάπεδο είναι μικρό για τα δεδομένα των supermini.

Πολύ ευχάριστο και στην οδήγηση

Το νέο Renault 5 E-Tech αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη και στο δρόμο, αφού είναι σπορτίφ, ευέλικτο και άνετο παράλληλα. Από τα πρώτα μέτρα κίνησης ο οδηγός αντιλαμβάνεται το πολύ καλό πάτημα του αυτοκινήτου, τη στιβαρότητα του πλαισίου και το σωστό στήσιμο των αναρτήσεων. Τη διαφορά κάνουν και οι πίσω αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων, αντί ημιάκαμπτου άξονα που χρησιμοποιείται ευρέως σε μικρά και πιο μεγάλα αυτοκίνητα. Αναφορικά με τους κινητήρες, αρχική επιλογή το μοτέρ των 120 ίππων και 255 Nm ροπής, συνδυασμένο με μπαταρία 40 kWh. Εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα (ισχύει για όλα τα μοντέλα). Με μεικτή κατανάλωση 14,5 kWh/100 χλμ. η αυτονομία φτάνει τα 312 χλμ. Για τη φόρτιση από 15% έως 80% απαιτούνται 2 ώρες και 37 λεπτά σε 22 kW τριφασικό σταθμό φόρτισης ή 30 λεπτά σε γρήγορη φόρτιση 80 kW. Ο αμέσως πιο δυνατός κινητήρας των 150 ίππων και 245 Nm επιταχύνει το «5άρι» από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. και συνδυάζεται με μπαταρία 52 kWh για αυτονομία 410 χλμ.

Από 23.900 ευρώ ή και χαμηλότερα

Οι τιμές του νέου Renault 5 E-Tech ξεκινούν από τις 23.900 ευρώ στην αρχική έκδοση evolution 120 hp 40 kWh, μαζί με την κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ. Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρας βροχής, αυτόματα φώτα, αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,1 ιντσών, προβολείς Full LED, τροχοί 18 ιντσών και καλώδιο για φόρτιση έως 22 kW. Με τους 150 ίππους εκκινεί από 29.900 ευρώ (με την επιδότηση) στην αμέσως πιο πλούσια έκδοση techno. Τιμές που μπορούν να μειωθούν κατά 1.500 ευρώ σε περίπτωση απόσυρσης παλιού οχήματος και κατά 500 ευρώ για νέους ηλικίας έως 29 ετών.

Get it on Google Play Download on the App Store