Στους περισσότερους αρέσουν τα αυτοκίνητα που έχουν καρδιά και ψυχή και δεν είναι άχρωμα, άοσμα και άγευστα μέσα μετακίνησης. Άλλωστε με αυτά περνούμε πολλές ώρες καθημερινά από τη ζωή μας, γι’ αυτό αν δεν τα διακρίνει μια σπιρτάδα στο σχεδιασμό και στα οδηγικά τους χαρακτηριστικά, μπορεί να τα βαρεθούμε γρήγορα.
Το μικρό «αιλουροειδές» της Peugeot, το 208, διαθέτει ισχυρή προσωπικότητα, άγρια ομορφιά και δείχνει τα δόντια του στο δρόμο, όποτε του ζητηθεί. Ειδικά το εμπρός άκρο του με τα κάθετα λεπτά φώτα ημέρας LED που θυμίζουν δόντια λιονταριού, εμφανίζει μια πολύ επιθετική όψη. Τη μυώδη εμφάνισή του ενισχύουν με την σειρά τους η μεγάλη μάσκα, τα έντονα νεύρα στο καμπύλο καπό, τα φουσκωμένα φτερά, οι ανάγλυφες πλευρικές επιφάνειες και τα λεπτά πίσω φώτα με τα κάθετα τρισδιάστατα μοτίβα με τις τρεις «νυχιές» σε κάθε φανάρι.
Εντυπωσιακή είναι όμως και η εικόνα στο εσωτερικό του, όπου το ταμπλό χωρίζεται σε τρία επίπεδα. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί ακόμα στην ποιότητα κατασκευής, με παχιά αφρώδη υλικά, στιβαρή συναρμογή και πολυτελές φινίρισμα. Το σπορτίφ προφίλ του 208 τονίζει και το μικρό σε διάμετρο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, δίνοντας την αίσθηση στον οδηγό ότι βρίσκεται σε σπορ αυτοκίνητο. Την οπτική πανδαισία στο i-Cockpit και το τεχνολογικό υπόβαθρο τονίζουν περεταίρω ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (στις πιο ακριβές εκδόσεις).
Όμως και το 208 1.2 PureTech 100 Allure στην τιμή των 17.800 ευρώ, είναι πλούσια εξοπλισμένο και δεν του λείπει απολύτως τίποτα. Στον εξοπλισμό ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, προειδοποίηση και διόρθωση λωρίδας, αναγνώριση και ειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες στάθμευσης πίσω. Μαζί με αυτά διαθέτει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, Drive Mode (Normal/Eco), οθόνη 7 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Πέρα από τον ιδιαίτερα ελκυστικό του σχεδιασμό, την υψηλή τεχνολογία και τον πλήρη εξοπλισμό, το 208 εκπλήσσει ιδιαίτερα ευχάριστα και στο δρόμο, όπου είναι ευχάριστο, άνετο και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ σε συνδυασμό με την πολύ καλή ακαμψία του πλαισίου και το ακριβές και γρήγορο τιμόνι, μπορεί να γίνει απολαυστικό σε μια ορεινή διαδρομή, με εσάκια και φουρκέτες. Σύμμαχος του οδηγού είναι και ο αποδοτικός 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 1.2 λτ. με τους 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει το βάρους 1.165 κιλών αμάξωμα του 208 στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 9,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο (5,3 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).