Τα pick up οχήματα πάντοτε είχαν μια θέση στην καρδιά του Έλληνα καταναλωτή, ακόμα κι αν μιλάμε για επαγγελματικά αυτοκίνητα που έχουν συγκεκριμένη μερίδα αγοραστικού κοινού.
Ειδικά τώρα που οι καμπίνες τους έχουν εξευγενιστεί και προσφέρουν όλη τη σύγχρονη τεχνολογία, έχουν αγαπηθεί ακόμα περισσότερο! Σαφώς και δεν προορίζονται για να αντικαταστήσουν τα δημοφιλή SUV, μιας κι άλλος είναι ο σκοπός τους, αλλά σίγουρα μπορούν να προσφέρουν περισσότερη πολυτέλεια κι άνεση στους υποψήφιους κατόχους τους. Σίγουρα στα pick up οι αγοραστικές επιλογές δεν είναι τεράστιες, ωστόσο υπάρχει μια πρόταση που αποτελεί σταθερή αξία στην κατηγορία των pick up και προσφέρεται με μιάμιση (Club Cab) και με διπλή (Double Cab) καμπίνα, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες μετακίνησης του οδηγού του.
Το Mitsubishi L200 διαγράφει όλα αυτά τα χρόνια μια εξαιρετική εμπορική πορεία και τώρα στην 6η του γενιά προσφέρεται πιο «επιθετικό» από ποτέ! Μάλιστα ως Double Cab είναι η πλέον προσιτή πρόταση της αγοράς, αφού στην έκδοση Invite με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και την τετρακίνηση κοστίζει από 31.000 ευρώ. O εξοπλισμός του περιλαμβάνει τα απαραίτητα, όπως είναι μετωπικούς αερόσακους, Hill Assist, cruise control, περιοριστή ταχύτητας, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, ηχοσύστημα, ανοιχτή ακρόαση Bluetooth, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σύστημα κίνησης 4×4 Easy Select 4WD, κλείδωμα πίσω διαφορικού, σύστημα ελέγχου ευστάθειας trailer κ.α.!
Κινητήρας για κάθε περίσταση!
Κάτω από το καπό του L200 υπάρχει ο νέος turbodiesel κινητήρας, με χωρητικότητα 2.268 κ.εκ., η δύναμη του οποίου αγγίζει τα 150 άλογα στις 3.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή είναι πλούσια χάρη στα 400 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.! Το μοτέρ αυτό πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d, ενσωματώνοντας φυσικά νέες τεχνολογίες, όπως το AdBlue. Για τη μετάδοση της κίνησης στη συγκεκριμένη έκδοση υπάρχει το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, ενώ σε πιο ακριβές εξοπλιστικές εκδόσεις είναι διαθέσιμο το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, με paddles στο τιμόνι. Κατά τη λειτουργία του κινητήρα δεν θα έχετε παράπονο, με τη δύναμη να απλώνεται σε γραμμικά, αποδίδοντας τα μέγιστα μόλις η βελόνα του στροφόμετρου ξεπεράσει τις 2.000 σ.α.λ. Το εντυπωσιακό σχεδιαστικά Mitsubishi L200 αναπτύσσει με ευκολία ταχύτητες για να κινηθεί με άνεση στο εθνικό δίκτυο (η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα), με την κατανάλωση να διατηρείται σε λογικά πλαίσια για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση αγγίζει τα 8,6 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 226 γρ./χλμ. Τέλος, για πιο απαιτητικές καταστάσεις υπάρχει το σύστημα 4κίνησης Easy Select, με κλείδωμα του πίσω διαφορικού και τις επιλογές 2H, 4H και 4L, μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου που βρίσκεται ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα.
Καλοφτιαγμένο και σύγχρονο!
Το Mitsubishi L200 ξεχωρίζει με το δυναμικό παρουσιαστικό του και ειδικότερα με το έντονα μυώδες εμπρός τμήμα. Το συνολικό μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 5.225 χλστ., το πλάτος τα 1.815 χλστ. και το ύψος τα 1.780 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 205 χλστ.! To μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 1.520 χλστ., με το βάθος της να είναι στα 475 χλστ. και το ωφέλιμο πλάτος να αγγίζει τα 1.470 χλστ.! Πολύ καλές εντυπώσεις θα σας αφήσει κι η κατασκευή της καμπίνας. Αυτή αποτελείται από σκληρά πλαστικά, με στιβαρή συναρμογή, με το γενικότερο σύνολο να σε πείθει πως θα αντέξει σε βάθος χρόνου και σίγουρα σε σκληρή χρήση. Οι επιβάτες θα βολευτούν με ευκολία στην Double Cab έκδοση, απολαμβάνοντας ένα πολύ πρακτικό κι εργονομικό εσωτερικό, αφού οι θήκες αφθονούν, ενώ όλα είναι εκεί που τα θέλει ο οδηγός.
Δεν έχει όρια!
Ειλικρινά με το Mitsubishi L200 μπορείτε να «πατήσετε» κάθε κακοτράχαλη διαδρομή, χάρη στη 4κίνηση, τη σεβαστή απόσταση από το έδαφος των 205 χλστ., τη γωνία αναχώρησης των 22 μοιρών, τη γωνία προσέγγισης 30 μοιρών καθώς και τη γωνία ράμπας 24 μοιρών! Όλα αυτά σε συνδυασμό κάνουν κάθε νεροφάγωμα ή κακοτράχαλο χωματόδρομο να μοιάζει με βελούδινο χαλί! Οι ευθείες των αυτοκινητοδρόμων τελειώνουν με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές. Από την άλλη η ανάρτηση παρέχει καλά επίπεδα ανέσεων, ενώ είναι φτιαγμένη για να αντέχει σε βαριά φορτία.