Υβριδικό και αυτόματο για μια ζωή με 25.490 ευρώ

  • Honda_Jazz_interior
  • Honda Jazz 2023 (35)
  • Honda Jazz 2023 (34)
  • Honda Jazz 2023 (33)
  • Honda Jazz 2023 (28)
  • Honda Jazz 2023 (30)
  • Honda Jazz 2023 (9)
  • Honda Jazz 2023 (18)
  • Honda Jazz 2023 (14)
  • Honda Jazz 2023 (15)
  • Honda Jazz 2023 (12)
  • Honda Jazz 2023 (22)
  • Honda Jazz 2023 (21)
  • Honda Jazz 2023 (8)
  • Honda Jazz 2023 (7)
  • Honda Jazz 2023 (27)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Honda_Jazz_interior.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-35.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Honda-Jazz-2023-27.jpg

Υβριδικό και αυτόματο θέλουν να είναι οι περισσότεροι αγοραστές το επόμενό τους αυτοκίνητο, αφενός για να εξοικονομούν χρήματα από τη χαμηλή κατανάλωση και αφετέρου για να γίνεται η οδήγηση πιο ξεκούραστη, ειδικά στις μποτιλιαρισμένες πόλεις. Εάν παράλληλα συνδυάζεται πρακτικότητα και αξιοπιστία σε υψηλά επίπεδα, τότε πρόκειται για τον κατάλληλο τετράτροχο «σύντροφο» των καθημερινών και πιο μακρινών μετακινήσεων. Ένα τέτοιο νέο μοντέλο που παρέχει όλα αυτά τα ζητούμενα και άλλα πολλά, είναι το φουλ υβριδικό Honda Jazz e:HEV.

Κορυφαίο σε αξιοπιστία και σε μειωμένη τιμή

Το Jazz χρόνια τώρα πρωταγωνιστεί και σε αξιοπιστία, όπως ισχύει και με το υπάρχον μοντέλο. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα των ελέγχων της γερμανικής TÜV, το μικρό Honda τοποθετήθηκε στην πρώτη θέση με το πιο χαμηλό ποσοστό προβλημάτων. Συγκεκριμένα στην ηλικιακή ομάδα των 2-3 ετών το ποσοστό των σφαλμάτων βρέθηκε στο μόλις 2,4% (με μέσο όρο 6,4%), ενώ στις ηλικίες οχημάτων 4-5 ετών το ποσοστό έφτασε το 5,5%, όταν ο μέσος όρος ήταν στο 9,1%.

Η Honda στην Ελλάδα το κάνει πιο προσιτό και από πλευράς απόκτησής του, καθώς διαθέτει όλες τις εκδόσεις του σε μειωμένες τιμές. Στην αρχική έκδοση Elegance προσφέρεται με τιμή από 25.490 ευρώ, υπό τη συνοδεία ενός πληρέστατου «πακέτου» εξοπλισμού. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 9 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, οθόνη αφής πολυμέσων 9 ιντσών, ασύρματο Apple CarPlay/Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αυτόματη λειτουργία προβολέων, προβολείς LED, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, Adaptive Cruise Control και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Επιπλέον, η τιμή του δεν επιβαρύνεται εξτρά με το μεταλλικό χρώμα, ενώ συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) και 5ετή οδική βοήθεια. Η απόκτηση του Jazz e:HEV γίνεται και μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος, για το οποίο ισχύει ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,5%, προκαταβολή από 0% και περίοδος αποπληρωμής από 12 έως 84 μήνες.

Ευχαριστιέσαι οικονομία και άνετη οδήγηση

Στην οδήγηση το νέο Honda Jazz e:HEV είναι και ευχάριστο, οικονομικό σε κατανάλωση και ξεκούραστο στους πηγμένους αστικούς δρόμους. Για την κίνηση του αμαξώματος των 4,1 μ. μήκους και βάρους 1.230 κιλών φροντίζει το εξελιγμένο full hybrid e:HEV μηχανικό σύνολο. Αποτελείται από τον ηλεκτροκινητήρα των 122 ίππων και 253 Nm ροπής που δίνει την κίνηση, μια ηλεκτρογεννήτρια και τον υποστηρικτικό βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson με μέγιστη ισχύ των 107 ίππων και 131 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων μονής σχέσης μετάδοσης (όπως στα αμιγώς ηλεκτρικά). Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 0,8 kWh παρέχει το ρεύμα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση ειδικά σε αστικό περιβάλλον, ρίχνοντας την κατανάλωση ακόμα και κάτω από τα 4,5 λτ./100 χλμ. Σε μεικτές συνθήκες με πιο πολύ πίεση, η κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 5,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Παρότι οικονομικό διαθέτει και το απαιτούμενο «νεύρο», αφού επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Παράλληλα, το Honda Jazz e:HEV θα το λατρέψει κάθε οδηγός και για την άριστη ευελιξία, περιμετρική ορατότητα και φιλικότητα στους χειρισμούς. Ταυτόχρονα ανταποκρίνεται και σε πιο πιεσμένη οδήγηση, αφού το στιβαρό του πλαίσιο, οι αναρτήσεις με το σφιχτό σετάρισμα και το άμεσο τιμόνι εξασφαλίζουν υποδειγματικό έλεγχο με μικρές κλίσεις στις στροφές και ουδέτερες αντιδράσεις.

Πρακτικότητα και χώροι επιβατών στο ζενίθ

Άλλο ένα σημείο που κάνει αμέσως το υβριδικό Jazz να ξεχωρίζει από κάθε άλλο μικρό χάτσμπακ, είναι η πρακτικότητα και ευρυχωρία στο εσωτερικό του. Οι θήκες για μικροαντικείμενα σε διάφορα σημεία της καμπίνας και ιδιαιτέρως οι ποτηροθήκες στις άκρες του ταμπλό είναι πολύ εξυπηρετικές. Όσο για τους χώρους των επιβατών, το Jazz e:HEV δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ μεγαλύτερο από 4 μέτρα σε μήκος, αφού «κοντράρει» μικρομεσαία χάτσμπακ. Ο χώρος στο πίσω κάθισμα για τα πόδια και το κεφάλι φτάνει και περισσεύει και για τους πιο ψηλούς, ενώ τα πίσω καθίσματα Magic Seats με τη βάση που ανασηκώνεται ή την πλάτη που πέφτει και δημιουργεί ένα επίπεδο αποθηκευτικό χώρο 1.205 λίτρων, διευκολύνουν πολύ στη μεταφορά πιο ψηλών ή ογκωδέστερων αντικειμένων. Με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση, το πορτ μπαγκάζ των 304 λίτρων φαίνεται μεγαλύτερο από όσο είναι, συν του ότι κάτω από το δάπεδο υπάρχει μια ακόμα πρακτική βαθιά θήκη.

Get it on Google Play Download on the App Store