Ένας από τους βασικούς λόγους που επιλέγει κάποιος ένα καινούργιο αυτοκίνητο αντί μεταχειρισμένου είναι οι εγγυήσεις που το συνοδεύουν και καλύπτουν τυχόν ελαττώματα ή προβλήματα στα βασικά μηχανικά μέρη, στο αμάξωμα, ή στην μπαταρία υψηλής τάσης (σε υβριδικά και ηλεκτρικά). Εφόσον o κάτοχός του το συντηρεί σωστά και το προσέχει γενικότερα, τότε μειώνονται οι πιθανότητες να εμφανίσει βλάβη. Βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει και η κατασκευή ενός αυτοκινήτου που επηρεάζει αναλόγως την αξιοπιστία του. Μια εταιρία που έχει ισχυρή παράδοση στον εν λόγω τομέα είναι η Suzuki, ενώ από τα πιο «γερά» μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας είναι και το S-Cross.
Νέο Suzuki S-Cross από μόνο 22.680 ευρώ

Το μικρομεσαίο SUV της Suzuki ξεχωρίζει και για τις άκρως ανταγωνιστικές του τιμές, αποτελώντας μία από τις πιο προσιτές προτάσεις της κατηγορίας. Εκκινεί από μόνο 22.680 ευρώ στην αρχική -αλλά δίχως ελλείψεις- έκδοση 1.4 BoosterJet 48V Hybrid 110 PS GL, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, παρακολούθηση κατάστασης του οδηγού, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με πλοήγηση και Suzuki Connect, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, Adaptive Cruise Control, air condition, εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ.
Με έως 10 χρόνια εγγύηση
Πολύ σημαντική παροχή που αφορά όλα τα νέα μοντέλα της Suzuki, είναι το πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης Suzuki Care+. Προσφέρεται δωρεάν στους κατόχους Suzuki, που ακολουθούν το προβλεπόμενο πρόγραμμα συντήρησης στο Επίσημο Δίκτυο Service της εταιρείας, και ισχύει έως και 10 έτη ή 200.000 χλμ. για κάλυψη των βασικών μηχανικών και ηλεκτρικών μερών, εξαιρουμένων των αναλώσιμων. Για την μπαταρία υψηλής τάσης καλύπτει έως και 10 έτη ή 500.000 χλμ. Η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για 12 μήνες ή μέχρι τον επόμενο προγραμματισμένο έλεγχο, με κάθε τακτικό service, ενώ παράλληλα μεταβιβάζεται σε νέο ιδιοκτήτη σε περίπτωση μεταπώλησης και εφαρμόζεται σε μεταχειρισμένα ή πρώην leasing οχήματα. Να σημειωθεί ότι η βασική εγγύηση για κάθε καινούργιο Suzuki είναι 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. μαζί με οδική βοήθεια ίδιας κάλυψης.
Πρακτικό, ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο

Το νέο Suzuki S-Cross με μήκος 4.305 χλστ., πλάτος 1.785 χλστ., ύψος 1.580 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ., είναι από τα πιο «μαζεμένα» σε διαστάσεις μικρομεσαία SUV, γεγονός που αν μη τι άλλο εξυπηρετεί στην αστική οδήγηση. Παράλληλα, το εσωτερικό του θα καλύψει πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες και των πιο ψηλών επιβατών, μιας και διαθέτει αρκούντως ικανοποιητικό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων, το οποίο φτάνει έως τα 1.230 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος. Στο ταμπλό του κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής των 9 ιντσών με το εύκολο στη χρήση infotainment, ενώ στον ευκρινή πίνακα οργάνων συνδυάζονται αρμονικά οι αναλογικές ενδείξεις με τις ψηφιακές της οθόνη LCD των 4,2 ιντσών. Όσον αφορά την κατασκευή του, το μαλακό υλικό που καλύπτει ένα μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών, μαζί με την στιβαρή συναρμογή εγγυώνται αντοχή στη χρήση και στο χρόνο.
Πολιτισμένο, άνετο και με χαμηλή κατανάλωση

Η φιλικότητα που προσφέρει στην οδήγηση, είναι το πρώτο στοιχείο που εκτιμάται στο δρόμο, όπου το Suzuki S-Cross είναι εύκολο στους χειρισμούς και εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά. Οι ορθά σεταρισμένες αναρτήσεις του εξασφαλίζουν άνετο, ποιοτικό και στιβαρό πέρασμα από τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος, διατηρώντας ξεκούραστους τους επιβάτες του. Παράλληλα, ο χαμηλός θόρυβος από τον κινητήρα και τους όποιους εξωγενείς θορύβους ενισχύουν την άνεση που απολαμβάνουν οι φιλοξενούμενοί του. Εκτός δρόμου βοηθά η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος των 175 χλστ. συγκριτικά με τα χαμηλότερα χάτσμπακ, δίνοντας τη δυνατότητα για πιο εύκολη πρόσβαση σε κακοτράχαλους χωματόδρομους. Για πιο απαιτητικές συνθήκες μειωμένου συντελεστή πρόσφυσης εκτός αλλά και εντός ασφάλτου, υπάρχει το τετρακίνητο S-Cross με τιμή από 27.680 ευρώ (στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού GL+).
Για την κίνηση του νέου S-Cross ανεξαρτήτως έκδοσης και μετάδοσης κίνησης (διατίθενται και με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων σε τιμή από 26.680 ευρώ το GL+), φροντίζει ο 4κύλινδρος BoosterJet των 1.4 λίτρων. Έχει προσαρμοστεί πλήρως στις αυστηρότερες ευρωπαϊκές νόρμες Euro 6e-bis και αποδίδει 110 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. με 235 Nm ροπής στις 2.000-2.500 σ.α.λ. Με τη σειρά του, το 48V Hybrid σύστημα που ενσωματώνει έχει ενισχυθεί, διαθέτοντας τώρα μεγαλύτερη μπαταρία με χωρητικότητα 0,38 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 17 ίππους και ροπή 50 Nm. Αυτός ο συνδυασμός μπαταρίας/ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει ηλεκτρική υποβοήθηση στις επιταχύνσεις, αθόρυβη επανεκκίνηση του θερμικού συνόλου και ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους. Το S-Cross επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. «ανοίγει» άνετα εν κινήσει και διατηρεί εύκολα ρυθμούς αυτοκινητόδρομου (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 2.700 σ.α.λ. με 6η). Η κατανάλωση στην πράξη βρίσκεται μεταξύ 6,5-7,0 λτ./100 χλμ., ενώ πέφτει και κάτω από 6 λτ./100 χλμ. σε συνθήκες ταξιδιού. Επίσης, με εκπομπές CO2 121 γρ/χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας.


















































