Τρικυμία προκαλεί νέο C-SUV από 20.950 ευρώ

  • MG-ZS-MAX-side
  • MG ZS MAX HYBRID+ (9)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (15)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (18)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (12)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (11)
  • MG ZS Max Hybrid+ (21)
  • MG ZS Max Hybrid+ (27)
  • MG ZS Max Hybrid+ (35)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (3)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (4)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/MG-ZS-MAX-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-35.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-4.jpg

Τα μικρά SUV μαζί με τα μικρομεσαία SUV έχουν συγκεντρώσει φέτος το πρώτο 9μηνο το 54% των συνολικών ταξινομήσεων στην Ελλάδα, ξεπερνώντας τα 60.000 οχήματα. Εύλογα τα B-SUV έχουν το πάνω χέρι και με διαφορά (36% έναντι 18%), γιατί είναι πιο προσιτά σε τιμές και εξυπηρετούν περισσότερο λόγω μεγέθους τους οδηγούς που μετακινούνται στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Ανάμεσα στα δεκάδες νέα B-SUV και C-SUV υπάρχει ένα νέο μοντέλο που έκανε αμέσως τη διαφορά και βρέθηκε γρήγορα ψηλά σε πωλήσεις, γιατί προσφέρει -μεταξύ άλλων- άριστο value for money, τόσο με τον full hybrid κινητήρα που λανσαρίστηκε αρχικά, όσο και με τον αμιγώς βενζίνης που πωλείται εδώ και λίγο καιρό. Ο λόγος για το νέο MG ZS Max, το οποίο προσφέρεται από 20.950 ευρώ με το μοτέρ 1.5 GDI 115 hp και από 23.550 ευρώ το Hybrid+ 197 PS. Τιμές που όχι μόνο είναι με διαφορά χαμηλότερες από την πλειοψηφία των C-SUV, αλλά και πιο ανταγωνιστικές από πολλών B-SUV.

Αμιγώς βενζίνης ή full hybrid

Ξεκινώντας από το πιο δημοφιλές MG ZS Max Hybrid+ διατίθεται από μόνο 23.550 ευρώ στην αρχική έκδοση Excite. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλών σημείων, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρας φωτός, αυτόματος κλιματισμός κ.λπ. Με τον ίδιο εξοπλισμό το ZS Max 1.5 GDI 115 hp πωλείται από 20.950 ευρώ. Ανεξαρτήτως κινητήρα και εξοπλισμού, το νέο MG ZS Max συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.

Στο ZS Max Hybrid+ πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το σύγχρονο και αποδοτικό φουλ υβριδικό μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 197 PS και 465 Nm. Η απόδοση αυτή προέρχεται από τον πετυχημένο συνδυασμό του ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και 250 Nm ροπής με το βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. (κύκλου Atkinson) των 102 ίππων και 128 Nm ροπής. Με την παροχή ρεύματος από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, ο οδηγός μπορεί να πετύχει καταναλώσεις σε ήπιους ρυθμούς της τάξεως των 4 λτ./100 χλμ. (ή και χαμηλότερα), εκμεταλλευόμενος και την ανάκτηση ενέργειας. Ακόμα και σε πιο σβέλτους ρυθμούς, η μέση κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 5,9 λτ./100 χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,7 δλ., ενώ με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και κυκλοφορεί καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Από την άλλη πλευρά όσοι θέλουν πιο «παραδοσιακή» λύση, θα εξυπηρετηθούν από το ατμοσφαιρικό, άμεσου ψεκασμού τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.5 λτ. Η μέγιστη απόδοσή του φτάνει τους 115 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 148 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας επιταχύνει το ZS Max των 1.255 κιλών βάρους στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 179 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 6,5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ. (101,5 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό

Το πολύ δημοφιλές νέο μικρομεσαίο SUV της MG, το ZS Max με το καλλίγραμμο αμάξωμα των 4.430 χλστ. μήκους, 1.818 χλστ., πλάτους, 1.635 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.610 χλστ. έχει «βολικές» διαστάσεις. Είναι μεν πιο μακρύ από τα B-SUV των 4,2-,4,3 μέτρων, αλλά όχι τόσο μεγάλο όσο άλλα C-SUV που ξεπερνούν τα 4,5 μ. Έτσι συνδυάζει ιδανικά την ευελιξία με τους χώρους που θα θελήσει μια οικογένεια. Στο πίσω κάθισμα κάθονται χωρίς να στριμωχτούν και οι πιο ψηλοί, ενώ το πορτ μπαγκάζ είναι αρκετό με τα 443 λίτρα χωρητικότητας. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει ακόμα το μοντέρνο του εσωτερικό με την προσεγμένη ποιότητα, την οποία συνθέτουν οι μαλακές επιφάνειες στο ταμπλό και η πολύ γεροδεμένη συναρμογή. Μεταξύ βενζίνης και υβριδικού η βασική διαφορά αφορά τον σχεδιασμό της κονσόλας ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα. Από τη μία πλευρά υπάρχει κλασικός λεβιές 5 σχέσεων και μοχλός χειρόφρενου, ενώ από την άλλη ξεχωρίζει ο επιλογέας εμπνευσμένος από πτερύγιο τζετ και ο διακόπτης για το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Get it on Google Play Download on the App Store