Τρελαίνει τους κινέζους η τιμή του Renault Arkana

  • Renault-Arkana-2024-static
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(22)
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(24)
  • 2024-renault-arkana-facelift (2)
  • 2024-renault-arkana-facelift (3)
  • 2024-renault-arkana-facelift (10)
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(13)
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(12)
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(10)
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(2)
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(6)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Renault-Arkana-2024-static.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/2024-renault-arkana-facelift-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/2024-renault-arkana-facelift-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/2024-renault-arkana-facelift-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-6.jpg

Εδώ και λίγο καιρό έχουν λανσαριστεί στη χώρα μας νέες κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων, οι οποίες εστιάζουν στην πιο δημοφιλή κατηγορία των SUV. Εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα διαθέτουν και με κινητήρες αμιγώς βενζίνης, σε συνδυασμό με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Πολύς κόσμος περίμενε να πωλούνται σε πιο χαμηλές τιμές, αφού σε πολλές περιπτώσεις δεν διαφέρουν ή και είναι ακριβότερα από ανταγωνιστικά SUV καθιερωμένων εταιρειών από την Ευρώπη την Ιαπωνία και την Κορέα.

Ένα τέτοιο SUV που διατίθεται σε χαμηλότερη τιμή από αντίστοιχα κινεζικά SUV και είναι πιο σύγχρονης τεχνολογίας στα μηχανικά του μέρη (και όχι μόνο), ενώ πρόκειται για μια αξιόλογη πρόταση με λίγα αναλογικά χρήματα, είναι το Renault Arkana. Η τιμή των 26.900 ευρώ στην έκδοση evolution mild hybrid 140 EDC φαντάζει απίστευτη για μικρομεσαίο τύπου κουπέ SUV με αμάξωμα που αγγίζει τα 4,6 μέτρα σε μήκος και εφοδιάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αντίστοιχα και οι ακριβότερες εκδόσεις του όπως η esprit Alpine mild hybrid 160 EDC (από 32.600 ευρώ) και η technο full hybrid  E-Tech 145 (από 33.900 ευρώ) στοιχίζουν λιγότερα χρήματα από κινεζικά ανταγωνιστικά μοντέλα. Επίσης, αυτή την περίοδο η Renault προσφέρει το Arkana με όφελος έως 3.000 ευρώ για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων, μέσω του προγράμματος Renault Reward.

Από το αρχικό κιόλας Arkana των 26.900 ευρώ δεν λείπει κάτι. Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, Adaptive Cruise Control με Stop&Go, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες φωτός & βροχής, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ.

Στην έκδοση techno mild hybrid 140 EDC (από 29.900 ευρώ) προστίθενται σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου και προειδοποίησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, οθόνη οδηγού 10,2 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 9,3 ιντσών, ασύρματη φόρτιση κινητού, προφίλ οδήγησης, 18άρες ζάντες αλουμινίου, πίσω υποβραχιόνιο, εσωτερικός καθρέπτης αυτόματης σκίασης, φιμέ πίσω κρύσταλλα και διαφορετικές επενδύσεις. Στο πιο σπορτίφ και πολυτελές esprit Alpine τοποθετούνται επιπλέον ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, διακοσμητικά στοιχεία esprit Alpine, πεντάλ αλουμινίου, επενδύσεις με σουέτ και δέρμα, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και 19άρες ζάντες.

Το Arkana με το δυναμικού σχεδιασμού τύπου κουπέ SUV αμάξωμα είναι από τα πιο μεγάλα σε μήκος μικρομεσαία C-SUV, φτάνοντας τα 4.568 χλστ. Το πλάτος του είναι 1.821 χλστ., το ύψος 1.567 χλστ. και το μακρύ μεταξόνιο είναι 2.720 χλστ., γεγονός που λειτουργεί προς όφελος των άνετων χώρων για τους επιβάτες και για τις αποσκευές τους (513 λτ. πορτ μπαγκάζ). Προσοχή έχει δώσει η γαλλική μάρκα και στην κατασκευή του εσωτερικού με τη χρήση μαλακών υλικών σε πολλές επιφάνειες του ταμπλό και των πάνελ των θυρών, μαζί με πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή.

Το Arkana των 26.900 ευρώ κινεί το mild hybrid 12V, 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.3 λτ. με μέγιστη ισχύ των 140 ίππων τα 260 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC7 και με paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές. Φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 9,8 δλ., επιταχύνει γοργά και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ.), καταναλώνει σε μεικτή χρήση 7,5 λτ./100 χλμ. (μέτρηση δοκιμής) και εκπέμπει 130 γρ./χλμ. CO2 (83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Με τον κινητήρα των 1.3 λτ. με τους 160 ίππους και 270 Nm επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ., στο 80-120 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ., καταναλώνει 6,0 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 135 γρ./χλμ. CO2 (86 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). To 1.6 E-Tech full hybrid αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως 75 χλμ./ώρα. Από πλευράς επιδόσεων επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και στο 80-120 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ., καταναλώνει 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 105 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Get it on Google Play Download on the App Store