Τα SUV βρίσκονται στο απόγειο της εμπορικής τους δόξας, αφού το μερίδιο των ταξινομήσεών τους φέτος στην Ελλάδα (το πρώτο 8μηνο) βρίσκεται μια ανάσα από το εντυπωσιακό 62%. Μεταξύ των πολλών διαθέσιμων SUV κάποια έχουν ξεχωρίσει και για το άριστο value for money, όπως είναι το νέο MG ZS Max Hybrid+ που αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία.
Στην τιμή των 23.550 ευρώ που εκκινεί δεν υπάρχει άλλο μικρομεσαίο full hybrid SUV με συνδυαστική ισχύ που αγγίζει τα 200 άλογα, αλλά ούτε και μικρό SUV που να μπορεί να το «κοντράρει». Μαζί με τις ανέσεις που παρέχει, την πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης, τις εγγυήσεις από την αντιπροσωπεία και τον πλουσιοπάροχο στάνταρ εξοπλισμό, το νέο ZS Max Hybrid+ έχει αγαπηθεί πολύ στη χώρα μας, με αποτέλεσμα να βρεθεί σε λίγο χρονικό διάστημα στην τρίτη θέση της κατάταξης των C-SUV, αφήνοντας πίσω του πολύ δημοφιλή ονόματα και μοντέλα.

Πολύ καλά εξοπλισμένο με και 7ετή εγγύηση
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, από την εισαγωγική έκδοση Excite περιλαμβάνονται τα εξής: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, επόπτευσης τυφλού σημείου και ειδοποίησης διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, πλοήγηση και λειτουργίες απομακρυσμένου ελέγχου, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάμερα οπισθοπορείας. Επιπρόσθετα παρέχεται εργοστασιακή εγγύηση για 7 έτη ή 150.000 χλμ., μαζί με 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
Άριστος συνδυασμός δύναμης και οικονομίας

Στο άκουσμα των 197 ίππων και 465 Nm ροπής που αποδίδει συνδυαστικά ο θερμικός κινητήρας με το ηλεκτρικό μοτέρ, κάποιοι εύλογα θα σκεφτούν ότι θα «καίει». Στην πράξη όμως όσοι το οδηγήσουν θα εκπλαγούν, αφού στην πόλη για παράδειγμα -όπου άλλωστε μετακινούνται οι περισσότεροι- η κατανάλωση πέφτει εύκολα πολύ πιο κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το trip computer θα δείξει σε μεικτή χρήση κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Σε αστικές διαδρομές και με λίγη προσοχή στο πάτημα και άφημα του γκαζιού (για να επαναφορτίζει η μπαταρία των 1,83 kWh) και την επιλογή «Ισχυρό» στην ανάκτηση ενέργειας, (υπάρχει το «Ήπιο» και «Μεσαίο»), το υβριδικό ZS διανύει αρκετές αποστάσεις μόνο με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και 250 Nm και σε ταχύτητες που -ανάλογα τις συνθήκες- μπορούν να αγγίξουν έως και τα 100 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά.
Όποτε χρειαστεί πρόσθετη ισχύ και φόρτιση της μπαταρίας, εμπλέκεται το 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.500άρι μοτέρ κύκλου Atkinson με την απόδοση των 102 ίππων και 128 Nm ροπής. Επιπλέον, σε κάθε βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ η ώθηση είναι άμεση (σαν αμιγώς ηλεκτρικό) και τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8,7 δλ. Αντίστοιχα και εν κινήσει «ανοίγει» γρήγορα και βοηθά τον οδηγό να πραγματοποιήσει ασφαλείας προσπεράσεις. Επιπρόσθετα, οι εκπομπές CO2 των 113 γρ./χλμ. εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Εκτός από σβέλτο και πολύ οικονομικό, το ZS Max Hybrid+ είναι άνετο και ξεκούραστο στην οδήγηση. Οι αναρτήσεις του είναι τόσο – όσο σφιχτές, έτσι ώστε από τη μία πλευρά να περνούν τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων με στιβαρό και ποιοτικό τρόπο, ενώ από την άλλη να παρέχουν την απαιτούμενη σταθερότητα στο SUV αμάξωμα.
Καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο εσωτερικό
Το νέο MG ZS έχει τις κατάλληλες εξωτερικές διαστάσεις, αφού με μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ. και ύψος 1.635 χλστ. είναι όσο πρέπει «κόμπακτ» για C-SUV προκειμένου να μη χάνει σε ευελιξία, ενώ από την άλλη πλευρά εξασφαλίζει άνετους χώρους. Στο σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό του φιλοξενούνται και πιο ψηλά άτομα, μιας και έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι στο πίσω κάθισμα. Επίσης, ο χώρος αποσκευών των 443 λίτρων μπορεί να φορτωθεί με αρκετές αποσκευές, ενώ με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος επεκτείνεται στα έως 1.457 λίτρα. Η προσοχή που έχει δώσει η MG στην κατασκευή του νέου ZS Max γίνεται αντιληπτή και από τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, πλαισιωμένα από γεροδεμένη συναρμογή και διακοσμητικά μαύρα γυαλιστερά ή ασημί.































































