Όλοι όσοι κοιτάζουν να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θέλουν τα λεφτά που θα δαπανήσουν να πιάσουν τόσο, δεδομένου ότι θα το κρατήσουν για αρκετά χρόνια και γιατί οι τιμές αρκετών έχουν πάρει τον ανήφορο. Για την απόκτηση οικογενειακού μοντέλου και ειδικά μικρομεσαίου SUV που βρίσκονται ψηλά στην προτίμηση, ο διαθέσιμος προϋπολογισμός πρέπει να βρίσκεται κοντά στις 30.000 ευρώ ή και πιο πάνω.
Ευτυχώς όμως υπάρχουν και πιο οικονομικές προτάσεις, που τα έχουν όλα και συμφέρουν, όπως ισχύει για το νέο Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 48V Hybrid. Οι τιμές του παραμένουν πολύ βατές, αφού στην πρώτη έκδοση GL εκκινεί από τις 22.330 ευρώ, χωρίς να έχει ελλείψεις στον εξοπλισμό του. Ωστόσο, όσοι θέλουν ακόμα περισσότερα κομφόρ θα κοιτάξουν χωρίς δεύτερη σκέψη την επόμενη έκδοση GL+ στις 24.530 ευρώ.
Η «προίκα» που δίνει στον αγοραστή του είναι πλούσια και περιλαμβάνει τα εξής:
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομο φρενάρισμα
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Αναγνώριση οδικών πινακίδων
- Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου
- Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Οθόνη 7 ιντσών
- Σύστημα πλοήγησης
- Κάμερα 360 μοιρών
- Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
- Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Φώτα ομίχλης εμπρός
- Αισθητήρες φώτων και βροχής
- Αυτόματη ρύθμιση δέσμης φώτων
- Προβολείς LED
- Adaptive cruise control
- Διζωνικό κλιματισμό
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Ο πλούσιος εξοπλισμός αναβαθμίζει και την εικόνα του εσωτερικού του Suzuki S-Cross. Παράλληλα, τα υλικά είναι αρκετά καλά σε ποιότητα, όψη και αφή και ιδίως το μαλακό πλαστικό που συναντάται μπροστά από το συνοδηγό, ανεβάζει επίπεδο και το διάκοσμο. Πιο σύγχρονο με τη σειρά του είναι και infotainment με την οθόνη των 7 ιντσών, ή ακόμα καλύτερα με την 9 ιντσών στο πιο πλούσιο GLX. Όσον αφορά τους χώρους, μια τετραμελής οικογένεια θα βολευτεί δίχως να κάνει καμία παραχώρηση. Ευρύχωρο με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων, που φτάνει μέχρι τα 1.230 λίτρα με την αναδίπλωση της διαιρούμενης (60/40) πλάτης του πίσω καθίσματος.
Στα αβαντάζ του Suzuki S-Cross ανήκει και ο γνώριμος 4κύλινδρος turbo κινητήρας των 1.4 λτ., απόδοσης 129 ίππων και 235 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με την έξοχη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου και τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος 48V με το ηλεκτρικό μοτέρ των 14 ίππων και 53 Nm ροπής, συνθέτουν ένα σύνολο που «πάει» και δεν «καίει». Το μηχανικό αυτό σύνολο τραβάει δυνατά από τις 1.700 σ.α.λ., δίχως να ρετάρει ή να έχει κενό μέχρι να ανεβάσει ρυθμούς. Η Suzuki ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 στα 120 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Πολύ λογική είναι και η κατανάλωση, αφού στη δοκιμή βρέθηκε στα 7,1 λτ./100 χλμ.
Το καλά νέα συνεχίζεται και στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς. Η απορροφητική ανάρτηση εκτιμάται δεόντως στους γεμάτους ανωμαλίες και λακκούβες δρόμους, όπως και στο ταξίδι, όπου το Suzuki S-Cross είναι ξεκούραστο και με χαμηλούς θορύβους. Στις στροφές, η πρόσφυση των ελαστικών σπάνια θα νικηθεί από την ισχύ του μοτέρ, ενώ οι κλίσεις είναι λογικές για το οικογενειακό προφίλ του αυτοκινήτου. «Bonus» αποτελούν τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, καθώς εξασφαλίζουν καλό «αέρα» σε χωμάτινες διαδρομές. Όσοι θέλουν να πατήσουν σε πιο δύσβατα κομμάτια, τότε το 4κίνητο S-Cross (από 27.330 ευρώ το GL+) θα τους βγάλει ασπροπρόσωπους.