Το εντελώς νέο, τρίτης γενιάς Peugeot 3008 έφερε νέα δεδομένα στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV με τον ιδιαίτερα δυναμικό του σχεδιασμό εξωτερικά, το εντυπωσιακό του εσωτερικό και την ανωτερότητα που το διακατέχει. Τώρα το «κόσμημα» των C-SUV έγινε και πιο ελκυστικό ως προς την απόκτησή του, μέσω των προνομίων αγοράς που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία.
Ετοιμοπαράδοτα Peugeot 3008 είναι διαθέσιμα με μειωμένες τιμές και με προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα #3008NOW. Περιλαμβάνει χαμηλή προκαταβολή από 20%, χαμηλό σταθερό επιτόκιο 3,8% και αποπληρωμή έως 48 μήνες. Με την επιδότηση τιμής που παρέχει η Peugeot, το 3008 Hybrid 145 hp πωλείται από 34.900 ευρώ, μαζί με την προωθητική ενέργεια των 2.000 ευρώ. Εκπτώσεις ισχύουν και για άλλες εκδόσεις και κινητήρες του νέου 3008, ωστόσο από την πρώτη κιόλας έκδοση Allure είναι πλούσια εξοπλισμένο, ενώ το υβριδικό μηχανικό αυτό σύνολο έχει την απαιτούμενη δύναμη.

Το νέο Peugeot 3008 Hybrid 145 hp Allure περιλαμβάνει το νέο Panoramic i-Cockpit με την ενιαία κυρτή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη των 21 ιντσών όπου ενσωματώνονται ο πίνακας οργάνων και το infotainment, πλοήγηση, επιπλέον οθόνη αφής 9,7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα με ψηφιακά i-toggles, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης πίσω, 6 αερόσακους και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν ακόμα ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/55, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση smartphone κ.λπ. Πρόσθετα, το νέο Peugeot 3008 καλύπτεται με εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών.
Το νέο 3008 έχει την ιδιότητα να τραβά αμέσως τα βλέμματα και το ενδιαφέρον, χάρη στο δυναμισμό και την πολυτέλεια που εκπέμπει το fastback SUV αμάξωμά του με τις πληθωρικές διαστάσεις. Με μήκος 4.542 χλστ., πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.641 χλστ. και το με μακρύ μεταξόνιο των 2.739 χλστ. τοποθετείται στα ανώτερα επίπεδα των C-SUV. Χώρια τις πολλές λεπτομέρειες εξωτερικά, όπως η μεγάλη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος, η φωτεινή υπογραφή με τις τρεις «νυχιές», το πίσω παρμπρίζ με την έντονη κλίση και την αεροτομή οροφής που βοηθά και στην μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή (Cd: 0,28).

Υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας είναι και το εσωτερικό του, με επίκεντρο του ενδιαφέροντος το νέο Panoramic i-Cockpit με την ενιαία κυρτή πανοραμική οθόνη των 21 ιντσών. Στην κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη η δεύτερη οθόνη αφής των 9,7 ιντσών με τα ψηφιακά i-toggles, για εύκολη πρόσβαση σε 10 εφαρμογές που χρησιμοποιεί πιο συχνά ο οδηγός. Πολύ ευχάριστη προσθήκη αποτελούν οι επενδύσεις από ύφασμα στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες, οι οποίες μαζί με τα μαλακά πλαστικά, τα ασημί και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά και τον κρυφό φωτισμό δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα. Ένας ακόμα τομέας που ξεχωρίζει το νέο 3008 είναι και σε χώρους, μιας στο πίσω κάθισμα φιλοξενούνται ψηλά άτομα χωρίς να στριμωχτούν, ενώ μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων.
Αρχική επιλογή κινητήρα αφορά το 48V Hybrid μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 145 ίππων. Κύρια πηγή ισχύος είναι ο σημαντικά αναβαθμισμένος 1.200άρης τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 136 ίππων και 230 Nm ροπής. Έξτρα δύναμη παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας των 28 ίππων και 51 Nm ροπής που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,45 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας. Σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (π.χ. έως 30 χλμ./ώρα) και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει, μπορεί και κινείται 100% ηλεκτρικά. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7,7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 79 ευρώ. Το 3008 των 1.573 κιλών καθαρού βάρους επιταχύνει πρόθυμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. και φτάνει τα 201 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Στα προτερήματα του νέου 3008 ανήκει και η υποδειγματική του σταθερότητα και οδική συμπεριφορά. Από τη μία πλευρά είναι ξεκούραστο στην οδήγηση, ενώ από την άλλη οι μικρές κλίσεις στις στροφές, η άφθονη πρόσφυση, το γρήγορο – άμεσο τιμόνι και η ομοιογένεια στις αντιδράσεις του, συνθέτουν ένα πολύ ισορροπημένο σύνολο στο δρόμο.
















































































