Σε κάθε αυτοκίνητο ο σχεδιασμός του παίζει σημαντικό ρόλο ως προς την αποδοχή του προς το κοινό, ενώ αποτελεί βασικό κριτήριο για το αν θα το επιλέξει κανείς ή όχι. Στην περίπτωση του συγκεκριμένου SUV ο έρωτας έρχεται με την πρώτη ματιά χάρη στην πολύ θελκτική του εμφάνιση. Επιπλέον, ο οδηγός του το ερωτεύεται και για έναν ακόμα πολύ σημαντικό λόγο: το χαμηλό κόστος σε καύσιμο.
Το πολύ θελκτικό αυτό SUV είναι το Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG, το οποίο κεντρίζει αμέσως τα βλέμματα και γοητεύει με τα κάλλη του, από όποια πλευρά και να το περιεργαστεί κανείς. Δίχως αμφιβολία πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα SUV που κυκλοφορούν, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το δυναμικό παράλληλα αμάξωμά του με το μήκος των 4.227 χλστ. διακρίνεται από τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα «C» με τους στάνταρ Full LED προβολείς, τις ανάγλυφες πλευρικές του επιφάνειες και το μυώδες πίσω τμήμα του.
Φουλ εξοπλισμένο με 24.660 ευρώ
Το Captur 1.0 TCe 100 LPG προσφέρεται στη λογική (για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και τα νέα δεδομένα) τιμή των 23.810 ευρώ. Ποσό που αφορά την αρχική έκδοση Equilibre με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, οθόνη αφής 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, air condition και προβολείς LED. Με μόλις 850 ευρώ παραπάνω, το Equilibre Plus στις 24.660 ευρώ περιλαμβάνει ακόμα αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και κάρτα Renault Hands Free. Κατόπιν διατίθενται οι ακόμα πιο πλούσιες εκδόσεις Techno (25.960 ευρώ) και Rive Gauche (26.460 ευρώ).
«Καίει» σχεδόν 8€/100 χλμ.
Ο οδηγός του Captur 1.0 TCe 100 LPG, το ερωτεύεται κάθε φορά που πάει για ανεφοδιασμό, ειδικά με το υγραέριο, αφού το όφελος είναι σημαντικό. Με μέση τρέχουσα τιμή LPG στα 0,992€/λτ. και πραγματική κατανάλωση δοκιμής στα 8,5 λτ./100 χλμ., το κόστος είναι λίγο πιο κάτω από τα 8,5€/100 χλμ. Το ρεζερβουάρ των 40 λίτρων του υγραερίου γεμίζει με λιγότερο από 40 ευρώ, με αυτονομία που φτάνει τα 470 χλμ. ή και περισσότερα σε ταχύτητες ταξιδιού. Επιπλέον, η ισχύς των 100 ίππων και 170 Nm ροπής είναι επαρκής (0-100 χλμ./ώρα σε 13 δλ.), χάρη στο καλό τράβηγμα στις μεσαίες στροφές και την σχετικά κοντή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου. Με τη βενζίνη η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και 160 Nm ροπής, όμως και πάλι επαρκεί αυτή η δύναμη, συν του ότι το ντεπόζιτο των 50 λίτρων αυξάνει σημαντικά τη συνολική αυτονομία.
Ένας ακόμα τομέας που κάνει τον οδηγό του Captur να το ερωτεύεται ακόμα πιο πολύ, είναι η άνεση στο δρόμο, μαζί με τη σιγουριά και την ασφάλεια που προσφέρει σε κάθε διαδρομή. Είναι ήσυχο, με ποιοτική κύλιση και ευέλικτο στην πόλη, ενώ οι αναρτήσεις του περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές σε λογικά πλαίσια. Παράλληλα τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος που προσφέρουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για την κίνηση εκτός των ορίων της ασφάλτου.
Ευρύχωρο και με πολύ καλή ποιότητα
Το Captur το ερωτεύεται κανείς και για κάτι πολύ ακόμα σημαντικό: Την ευρυχωρία και πρακτικότητα στο εσωτερικό του. Μια οικογένεια ή παρέα τεσσάρων ατόμων θα φιλοξενηθεί με χαρακτηριστική ευκολία, μαζί με ένα ακόμα άτομο πιο μικρό. Πρόσθετα, το πίσω συρόμενο κάθισμα μεταβάλλει τη χωρητικότητα του μεγάλου πορτ μπαγκάζ, από 422 έως 536 λίτρα. Μαζί με όλα τα παραπάνω προσθέστε την πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, επιπέδου μικρομεσαίου SUV και όχι μικρού.