Η τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου και το κόστος σε καύσιμο, είναι από φλέγοντα ζητήματα που εξετάζει κάθε ενδιαφερόμενος πελάτης, γιατί σε κάθε περίπτωση τα χρήματα που δαπανούνται είναι αρκετά. Εάν διανύονται καθημερινά αρκετά χιλιόμετρα, τότε τα ευρώ από την τσέπη του οδηγού «εξανεμίζονται» πιο γρήγορα, από τη στιγμή που η μέση πανελλαδική τιμής της βενζίνης είναι στα 1,853€/λτ. και του πετρελαίου στα 1,694 €/λτ.
Λύση για τα βασικά αυτά ζητούμενα, όπως επίσης και σε άλλους καίριους τομείς δίνει το νέο Renault Captur, τόσο το αμιγώς βενζίνης, όσο και στο πιο συμφέρον μοντέλο διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG). Το αρχικό Captur 1.0 TCe 90 equilibre πωλείται από 22.910 ευρώ, ή από 189 ευρώ το μήνα. Η δόση αυτή βγαίνει με 46% προκαταβολή, δηλαδή με σχεδόν 10.500 ευρώ, όσο δηλαδή πωλούνται μεταχειρισμένα μικρά χάτσμπακ με αρκετά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας. Κοινώς αποκτά κανείς ένα νέο SUV με όλες τις ανέσεις και τον εξοπλισμό και το υπόλοιπο ποσό μπορεί να το εξοφλήσει σε 84 μήνες. Για το Captur 1.0 TCe 100 LPG equilibre η πρόσθετη επιβάρυνση είναι μόνο 900 ευρώ (από 23.810 ευρώ) και η απόσβεση γίνεται γρήγορα, λόγω του πολύ χαμηλότερου κόστους σε καύσιμο.
Συγκεκριμένα σε πραγματικές συνθήκες μεικτής οδήγησης, το LPG καίει 8,5 λτ./100 χλμ. Με τιμή στα 0,888€/λτ., ο οδηγός πληρώνει μόνο 7,5€/100 χλμ., δηλαδή λιγότερα από αντίστοιχο μοντέλο υβριδικό ή ντίζελ. Ενδεικτικά ένα μικρό SUV με πετρελαιοκινητήρα το οποίο καίει 6 λτ./100 χλμ. και ένα υβριδικό με 5,5 λτ./100 χλμ., κοστίζουν για καύσιμο λίγο παραπάνω από 10€/100 χλμ. Με την επιλογή της βενζίνης το Captur είναι και πάλι οικονομικό με 6,5 λτ./100 χλμ., αλλά λόγω του ακριβότερου καυσίμου στοιχίζει 12€/100 χλμ. Παράλληλα με το LPG αυξάνεται η ισχύς του στα 100 άλογα και 170 Nm ροπής (91 hp και 160 Nm με τη βενζίνη), παρέχοντας ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13 δλ.) και γεμάτο τράβηγμα στις μεσαίες στροφές. Ανεξαρτήτως καυσίμου, το Captur εμφανίζεται ξεκούραστο στην οδήγηση, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και στιβαρό πάτημα, δίνοντας συνολικά την αίσθηση πιο μεγάλου SUV και όχι μικρού με μήκος λίγο πιο πάνω από 4,2 μέτρα.
Την ίδια εντύπωση αποκομίζει κανείς και από το εσωτερικό του Captur, τόσο σε ποιότητα όσο και σε χώρους. Από πλευράς κατασκευής, η Renault έχει κάνει ευρεία χρήση μαλακών σε υφή υλικών σε διάφορα σημεία της καμπίνας, όπως είναι σε ολόκληρο το ταμπλό, στις εμπρός πόρτες και στην κονσόλα. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και πολύ βολικά στο αναπαυτικό κάθισμα και εξυπηρετείται από τις πολλές θήκες, συμπεριλαμβανομένου του μεγάλου συρταριού από την πλευρά του συνοδηγού. Όσο για τους χώρους, στο πίσω κάθισμα προσφέρει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι των πιο ψηλών επιβατών. Επίσης, το κάθισμα σύρεται σε διαδρομή έως 16 εκατοστά και ανάλογα τη θέση του διαμορφώνεται η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από 422 έως 536 λίτρα.
Το ολοκληρωμένο προφίλ του Captur συμπληρώνει και ο πλήρης εξοπλισμός από την πρώτη έκδοση equilibre. Πιο αναλυτικά διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, οθόνη αφής 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition και ζάντες 17 ιντσών Flex wheels.