Όποιος θέλει να αγοράσει crossover, δεν αποκλείεται να αποκτήσει πονοκέφαλο ψάχνοντας για την καλύτερη επιλογή. Οι προτάσεις είναι πραγματικά εκατοντάδες μεταξύ των μοντέλων, ειδικά στις δυο δημοφιλέστερες κατηγορίες B και C segment. Περίπτωση να μην βρει αυτοκίνητο δεν υπάρχει περίπτωση, καθώς υπάρχει ένα μοντέλο για κάθε γούστο. Ένα που να τα κάνει όλα και να συμφέρει, όμως; Εκεί είναι που αρχίζουν να «σφίγγουν τα γάλατα».
Και εκεί είναι που εμφανίζεται το Dacia Jogger! To νεότερο μέλος στην γκάμα του Ρουμάνου κατασκευαστή είναι παράλληλα και ένα από τα πιο all around μοντέλα που κυκλοφορούν, προσφέροντας αναρίθμητες παροχές σε τιμή – «σκάνδαλο»! Θέλετε εξοπλισμό; Έχουμε και λέμε, από τη βασική κιόλας έκδοση: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, φώτα Full LED, προβολείς ομίχλης air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και ραδιόφωνο με χειριστήρια στο τιμόνι. Θέλετε χώρους; Τεράστιο πορτμπαγκάζ 708 λίτρων. Θέλετε δυνατότητα μεταφοράς 7 ατόμων; Τρίτη σειρά καθισμάτων, με 165 λίτρα χώρου αποσκευών και 565 λίτρα όταν αυτά είναι αναδιπλωμένα. Είστε φαν των εκδρομών και της εξοχής; Τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος δεν θα πουν «όχι» σε εκτός δρόμου διαδρομές, πάντα με φειδώ καθότι αποκλειστικά μπροστοκίνητο.
Όλα αυτά, βέβαια, δεν θα είχαν την ίδια βαρύτητα, αν δεν συνοδεύονταν από αρχική τιμή μόλις 18.880 ευρώ! Με λιγότερο από 19.000 ευρώ παίρνεις ένα «πολυεργαλείο», ικανό να μεταφέρει ακόμα και πολύτεκνη οικογένεια, δίχως μάλιστα να ζητάει πολλά σε καύσιμο. Το 1.0 TCe 100 LPG Comfort , που είναι η βασική έκδοση, καταναλώνει κατά μέσο όρο 6,0 λίτρα αμόλυβδης/100 χλμ. (135γρ./χλμ. CO2) και 7,6 λ./100 χλμ. υγραέριο (118 γρ./χλμ. CO2), προσφέροντας συνδυαστικά 1.000 χλμ. αυτονομίας! Γεμίζεις, δηλαδή, το ρεζερβουάρ των 40 λίτρων του LPG και των 50 λίτρων της βενζίνης με συνολικά 163 ευρώ (2,399 ευρώ/λίτρο μέση τιμή αμόλυβδης, 1,087 ευρώ/λίτρο το υγραέριο) και ξεχνάς να ξαναπάς στο πρατήριο.
Από πλευράς επιδόσεων το Jogger 1.0 TCe LPG δεν θα δυσαρεστήσει, καθώς οι 100 ίπποι και τα 170 Nm (91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη) του τρικύλινδρου τούρμπο είναι ικανοί να επιταχύνουν μεγαλύτερο Dacia (μήκος 4.547 χλστ., πλάτος 1.784 χλστ., ύψος 1.674 χλστ. και μεταξόνιο 2.897 χλστ.) στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 12,3 δλ. και μέχρι τα 175 χλμ./ώρα (13,0 δλ. και 172 χλμ./ώρα με βενζίνη). Οι πιο απαιτητικοί θα ικανοποιηθούν από τον 1.0 TCe με τους 110 ίππους και τα 200 Nm, που παρέχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα, με παράλληλη κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 127 γρ./χλμ.