Το πιο οικονομικό γερμανικό SUV κάτω από 20.000 ευρώ

  • VW-T-Cross-rear-seat
  • VW-T-Cross-2024-front
  • VW-T-Cross-2024-rear
  • VW-T-Cross-2024-side
  • VW-T-Cross-2024-tablo
  • VW-T-Cross-2024-boot
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/VW-T-Cross-rear-seat.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/VW-T-Cross-2024-front.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/VW-T-Cross-2024-rear.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/VW-T-Cross-2024-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/VW-T-Cross-2024-tablo.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/VW-T-Cross-2024-boot.jpg

Τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν ένα πιστό κοινό που τα επιλέγει για την ποιότητα, τις τεχνολογίες και για το πρεστίζ τους -μεταξύ άλλων, ειδικά όσον αφορά τις παραδοσιακά πολυτελείς εταιρείες. Πιο δημοφιλής μάρκα μεταξύ των Γερμανών κατασκευαστών και κορυφαία σε πωλήσεις στην Ευρώπη είναι χρόνια τώρα η Volkswagen, η οποία διαθέτει μια ευρεία γκάμα μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες και ειδικά στα SUV. Στα πιο περιζήτητα μικρά SUV έχει τρεις εκπροσώπους, το T-Cross, το Taigo και το T-Roc. Μεταξύ αυτών το πιο μικρό T-Cross προσφέρεται τώρα με προωθητικό όφελος 1.000 ευρώ και η τιμή του στην εισαγωγική έκδοση Essential διαμορφώνεται στις 19.780 ευρώ.

Πλήρως εξοπλισμένο από τη βάση

Παρότι τοποθετείται τιμολογιακά στη βάση της Volkswagen, εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ανέσεων, για πιο άνετες και ασφαλείς διαδρομές εντός και εκτός πόλεως. Πιο αναλυτικά, το T-Cross 1.0 TSI 95 PS Essential των 19.780 ευρώ περιλαμβάνει Travel Assist με Lane Assist, για ημιαυτόνομη οδήγηση, Side Assist, που προειδοποιεί για οχήματα στα τυφλά σημεία, Pre-Crash, σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών, Adaptive Cruise Control, Wireless App-Connect για ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, περιμετρικό φωτισμό με Welcome Light, δερμάτινο τιμόνι, χειρόφρενο και λεβιέ ταχυτήτων, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και ρυθμιζόμενο πάτωμα χώρου αποσκευών (δύο επιπέδων). Στάνταρ είναι ακόμα 7 αερόσακοι, οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών, προβολείς LED & πίσω φώτα τεχνολογίας LED, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και μηχανικός κλιματισμός.

Ευρύχωρο, πρακτικό και ποιοτικό

Το T-Cross με τις κόμπακτ διαστάσεις για SUV (4.127 χλστ. μήκος, 1.760 χλστ. πλάτος, 1.573 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 2.551 χλστ.), είναι πολύ βολικό στις αστικές μετακινήσεις, γιατί είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από τα μικρά χάτσμπακ των 4+ μέτρων. Παράλληλα εντυπωσιάζει στο εσωτερικό του για τους άνετους χώρους που παρέχει σε όλους τους επιβάτες, αφού στο πίσω κάθισμα κάθονται χωρίς πρόβλημα και οι πιο ψηλοί. Την πρακτικότητα αυξάνει σημαντικά το συρόμενο πίσω κάθισμα, το οποίο μεταβάλλει με μια κίνηση τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από τα 385 λίτρα  στα 455 λίτρα. Το εσωτερικό του T-Cross κερδίζει τις εντυπώσεις και με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό και στιβαρή συναρμογή των επιμέρους τμημάτων του. Επίσης, ο οδηγός του θα βγει εύκολα την κατάλληλη θέση και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία, αφού όλα είναι σωστά «τακτοποιημένα».

Επαρκής κινητήρας – πολύ καλό «πάτημα»

Για την κίνηση του πιο οικονομικού VW T-Cross Essential φροντίζει ο γνωστός 1.000άρης τρικύλινδρος turbo κινητήρας με την απόδοση των 95 ίππων και 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. Στην πράξη ο 1.0 TSI με την πολιτισμένη, δίχως κραδασμούς λειτουργία ικανοποιεί, συνεπικουρούμενος κι από το πολύ καλής κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το τράβηγμα είναι καλό και συνεχές από το χαμηλό έως το μεσαίο φάσμα των στροφών, ωστόσο στις πιο υψηλές δεν υπάρχει λόγος πίεσης γιατί δείχνει ότι δεν έχει άλλη δύναμη. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 180 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε ρεαλιστικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 79 ευρώ. Στην οδήγηση είναι άνετο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και γενικά εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά. Το T-Cross θα ταξιδέψει με ευθυβολία στην εθνική οδό με σβέλτες ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ θα στρίψει με αρκετή πρόσφυση και με τον οδηγό να λαμβάνει την απαιτούμενη πληροφόρηση από το τιμόνι.

Get it on Google Play Download on the App Store