Η πλειοψηφία όσων ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, κοιτάζουν πρωτίστως την τιμή, ενώ ψηλά στα ζητούμενα είναι και η κατανάλωση. Επιπλέον, όταν πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης, θέλουν να είναι ευέλικτο, πρακτικό και ξεκούραστο στην οδήγηση. Οι λίγο πιο «δραστήριοι» θα αναζητήσουν και τετρακίνηση, έτσι ώστε να μπορούν να πατήσουν με πιο πολύ άνεση εκεί που τελειώνει η άσφαλτος, αλλά και να κινηθούν πιο εύκολα σε χιόνι και οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης.
Όσοι λοιπόν ψάχνουν το πιο οικονομικό σε τιμή 4κίνητο μίνι SUV, τότε η λύση είναι μονόδρομος και πρόκειται για το «προνομιούχο» Suzuki Ignis 1.2 λτ. Hybrid Allgrip. Η τιμή του στην αρχική έκδοση GL ξεκινά από 15.130 ευρώ συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων, προβολείς LED, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, ράδιο CD MP3, Bluetooth, φώτα ομίχλης, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, hill assist, σύστημα ελέγχου κατάβασης κ.λπ. Ωστόσο, οι περισσότεροι θα προτιμήσουν το GL+ (16.470 ευρώ), αφού εξοπλίζεται ακόμα με αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας συρόμενο πίσω κάθισμα και ζάντες αλουμινίου.
Την κίνηση του τετρακίνητου Ignis (όπως και όλων των εκδόσεων) αναλαμβάνει το 1.200άρι Dualjet 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο, με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Το εν λόγω μοτέρ αποδίδει 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 107 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας παρουσιάζει πολιτισμένη λειτουργία, καλή ελαστικότητα και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα των 910 κιλών. Σύμφωνα με τη Suzuki, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 165 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121-122 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Εκτός από ευέλικτο και οικονομικό στην αγορά και στη χρήση, το Ignis με το σύστημα τετρακίνησης Allgrip είναι και ικανό εκτός δρόμου. Το σύστημα AWD όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς, μεταφέρει ροπή αυτόματα στους πίσω μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη. Μαζί με το hill descent control που βοηθά στην κατάβαση, τους μικρούς προβόλους και τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το Ignis έχει τους χωματόδρομους για… πρωινό.
Μεταξύ των θετικών στοιχείων του μίνι ιαπωνικού αυτοκινήτου είναι το εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό του. Σε αυτό θα φιλοξενηθούν με πολύ άνεση τέσσερα άτομα, με τους πίσω να απολαμβάνουν χώρους αντίστοιχους με πολύ μεγαλύτερου μοντέλου. Επιπλέον, το κάθετο άνοιγμα των θυρών διευκολύνει την είσοδο και έξοδο, ενώ το συρόμενο κάθισμα εύκολα μεταβάλλει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, από 204 έως 490 λίτρα.