Το πιο «λιτοδίαιτο» σε βενζίνη SUV με 23.550 ευρώ

  • MG-ZS-Max-Hybrid+-side
  • MG-ZS-Max-Hybrid+-(2)
  • MG-ZS-Max-Hybrid+-(3)
  • MG-ZS-Max-Hybrid+-(1)
  • MG ZS Max Hybrid+ (21)
  • MG ZS Max Hybrid+ (33)
  • MG ZS Max Hybrid+ (27)
  • MG-ZS-Max-Hybrid+-konsola
  • MG ZS MAX HYBRID+ (3)
  • MG ZS MAX HYBRID+ (4)
  • MG ZS Max Hybrid+ (26)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/MG-ZS-Max-Hybrid-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/MG-ZS-Max-Hybrid-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/MG-ZS-Max-Hybrid-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/MG-ZS-Max-Hybrid-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-21.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-33.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-konsola.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/MG-ZS-MAX-HYBRID-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-26.jpg

Το πιο μεγάλο έξοδο που αφορά τη χρήση οποιουδήποτε αυτοκινήτου, αφορά το κόστος σε καύσιμο. Ειδικά όσοι μετακινούνται καθημερινά στα μεγάλα αστικά κέντρα με πιο παλιάς τεχνολογίας αμάξια, δεν τα χορταίνουν με βενζίνη, με αποτέλεσμα να ξοδεύουν πολλά χρήματα ακόμα και για κοντινές διαδρομές. Σίγουρα όλοι θέλουν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με όλα τα κομφόρ, τα συστήματα ασφαλείας, να καίει ελάχιστη βενζίνη και να είναι… SUV. Όμως κάτι τέτοιο συνεπάγεται αρκετά λεφτά που δεν μπορούν να τα διαθέσουν όλοι.

Τη λύση σε όλα τα παραπάνω δίνει το νέο φουλ υβριδικό μικρομεσαίο SUV MG ZS Max Hybrid+, το οποίο πολύ απλά δεν έχει αντίπαλο σε τιμή με όλα αυτά που προσφέρει. Πιο συγκεκριμένα C-SUV με κινητήρα ισχύος 197 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, πληθώρα ανέσεων και τιμή από μόνο 23.550 ευρώ, φαντάζει με ανέκδοτο. Παρόλα αυτά όλα είναι πραγματικότητα, γι’ αυτό και έχει καταφέρει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να γίνει ένα από τα δημοφιλέστερα SUV στην Ελλάδα. Λογικό, γιατί παρέχει πολλά για τη χαμηλή τιμή που πωλείται, ακόμα και σε σύγκριση με μικρότερα -και ακριβότερα- υβριδικά SUV που εξασφαλίζουν 100% ηλεκτρική κίνηση.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, επόπτευσης τυφλού σημείου και ειδοποίησης διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών και πλοήγηση, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας. Εγγύηση: 7 ετών ή 150.000 χλμ. και 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

197 ίπποι με κατανάλωση σκούτερ

Στα σημεία αναφοράς του νέου MG ZS Max Hybrid+, δεν είναι άλλο από τον πολύ αποδοτικό του κινητήρα. Το full hybrid σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 197 ίππων και 465 Nm μέγιστης ροπής, εκτός από δυνατό είναι και ιδιαίτερα ολιγαρκές σε 95άρα αμόλυβδη. Ειδικά στην πόλη ή γενικά σε πιο ήπιους ρυθμούς όπου ο οδηγός αξιοποιεί πλήρως την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως 87 χλμ./ώρα, μπορεί να δει στον υπολογιστή ταξιδιού καταναλώσεις ακόμα και κάτω από 2 λτ./100 χλμ. Με την επιλογή της ανάκτησης ενέργειας στο επίπεδο «Ισχυρό» (υπάρχει το «Ήπιο» και «Μεσαίο»), την αποδοτική αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh και τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και 250 Nm, το MG ZS Max Hybrid+ διανύει εκατοντάδες μέτρα χωρίς να εμπλέκεται ο βενζινοκινητήρας.

Το 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.500άρι μοτέρ κύκλου Atkinson με απόδοση 102 ίππων και 128 Nm ροπής συνδυάζεται κατάλληλα με το ηλεκτρομοτέρ και μαζί πετυχαίνουν πολύ δυναμικές επιδόσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και εν κινήσει, θυμίζοντας σε ώθηση και τράβηγμα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ακόμα και σε πιο γρήγορους ρυθμούς, η μεικτή κατανάλωση βρίσκεται κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Συν του ότι με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Επίσης, το ZS Max Hybrid+ είναι ξεκούραστο στην οδήγηση, έχει στιβαρή αίσθηση στο δρόμο και είναι προβλέψιμο, ακόμα και σε ρυθμούς που δεν συμβαδίζουν με τον οικογενειακό και οικολογικό του χαρακτήρα.

Ευρύχωρο και προσεγμένο εσωτερικό

Το νέο MG ZS με μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ., συνδυάζει κατάλληλα την ευελιξία στην καθημερινή αστική χρήση με τους χώρους που απαιτούνται στο ταξίδι. Στο σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό του χωρούν και πιο ψηλά άτομα, καθότι έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων χωράει αρκετές αποσκευές, ενώ αν χρειαστεί μεταφορά περισσότερων και μεγαλύτερων αντικειμένων φτάνει έως τα 1.457 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Ένα ακόμα στοιχείο που αποσπά θετικά σχόλια είναι η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού. Γεγονός που συμβάλλουν τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στις πόρτες, οι διακοσμητικές ραφές σε επιμέρους επιφάνειες, η γεροδεμένη συναρμογή και τα ένθετα σε απόχρωση ασημί και μαύρου γυαλιστερού.

Get it on Google Play Download on the App Store