Η οδήγηση στην πόλη έχει γίνει βασανιστήριο, αφού η κίνηση και το μποτιλιάρισμα αποτελούν αναπόφευκτα δεδομένα. Το συνεχόμενο «σταμάτα – ξεκίνα» κουράζει πολύ το αριστερό πόδι λόγω αμέτρητων πατημάτων του πεντάλ του συμπλέκτη, με αποτέλεσμα ο οδηγός να φτάνει στον προορισμό του εξαντλημένος.
Ιδανική λύση για αυτές -και όχι μόνο- τις περιπτώσεις αποτελεί το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων γιατί κάνει το χειρισμό του αυτοκινήτου πανεύκολο και ξεκούραστο σε κάθε διαδρομή. Όταν παράλληλα συνδυάζεται με ένα κόμπακτ SUV για να προσφέρει καλύτερη ορατότητα από ένα κλασικό χάτσμπακ, συν τις μαζεμένες διαστάσεις του, τότε η καθημερινότητα ενός οδηγού γίνεται πιο άνετη.
Χαρακτηριστικά που αφορούν το νέο Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 hp 7DCT, το οποίο θα λατρέψει ο χρήστης του, τόσο στην πόλη όσο και εκτός αυτής. Ο συνδυασμός του turbo κινητήρα των 100 ίππων και 172 Nm ροπής με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι πολύ ισορροπημένος. Τα περισσότερα χιλιόμετρα θα διανυθούν με την επιλογή Comfort, όπου οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται στις κατάλληλες στροφές, δίχως να κρεμάει ο κινητήρας, αλλά ούτε να δουλεύει σε υψηλές στροφές. Παράλληλα υπάρχει το Drive Mode Eco όπου μειώνεται η ισχύς και το Sport για πιο γεμάτη δύναμη. Οι εναλλαγές πραγματοποιούνται πολύ ομαλά και άμεσα στο αυτόματο πρόγραμμα και στο χειροκίνητο, με τη μετακίνηση του λεβιέ προς τα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα. Ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας τραβάει θετικά από τις χαμηλές στροφές, διατηρεί εύκολα σβέλτους ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο και ανεβάζει άνετα χιλιόμετρα χωρίς να ζορίζεται. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 122-128 γρ./χλμ. Όσον αφορά την κατανάλωση, στη δοκιμή βρέθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ.
Ο οδηγός του Bayon θα εκτιμήσει ακόμα την ευκολία που παρέχει το αυτοκίνητο στους χειρισμούς, την άνεση και την ασφαλή του οδική συμπεριφορά. Το αμάξωμα των 4.180 χλστ. μήκους με το στιβαρό πλαίσιο και τις πολύ καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν χαμηλό θόρυβο κύλισης, ευθυβολία και μικρές κλίσεις στις στροφές με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης.
Εκτός από ευχάριστο στην οδήγηση, το Bayon είναι και πρακτικό, ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο. Τα επιμέρους τμήματα που απαρτίζουν την καμπίνα είναι πολύ καλά «δεμένα» μεταξύ τους, γεγονός που δείχνει την προσοχή στην κατασκευή του αυτοκινήτου (φαίνεται και από το κλείσιμο των θυρών). Από πλευράς χώρων, τέσσερις ενήλικοι επιβάτες θα φιλοξενηθούν χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων.
Το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp 7DCT Premium πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 20.690 ευρώ, ποσό που είναι χαμηλότερο από οποιοδήποτε άλλο μικρό SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στον πλούσιο εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης οδικών σημάτων και αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων. Στάνταρ είναι οθόνη αφής 8 ιντσών, πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, φώτα LED, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, ατμοσφαιρικός φωτισμός, μεταλλικά πεντάλ, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και ζάντες αλουμινίου.