Τα αυτοκίνητα με λίγο περισσότερο ύψος και απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με τα κλασικά 5θυρα, κοινώς τα Crossover, αποτελούν την ενδιάμεση λύση μεταξύ των χάτσμπακ και των πιο ψηλών SUV. Ανάμεσα σε αυτά, εκείνα που διατίθενται και με κινητήρα πετρελαίου έχουν λιγοστέψει σημαντικά, λόγω του βάρους που δίνουν οι εταιρίες προς την ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο αγοραστές υπάρχουν, γιατί οι ντίζελ είναι αποδοτικοί και με χαμηλή κατανάλωση.
Φουλ εξοπλισμένο από την πρώτη έκδοση
Όσοι λοιπόν αναζητούν τώρα ένα μικρομεσαίο Crossover με μηχανικό σύνολο πετρελαίου στην καλύτερη τιμή και χωρίς να του λείπει απολύτως τίποτα, θα προσανατολιστούν απευθείας στο Kia XCeed 1.6 CRDi 136 PS iMT 48V Hybrid. Με τιμή εκκίνησης τις 24.990 ευρώ στην έκδοση LX Optimum δεν έχει αντίπαλο και σίγουρα αξίζει τα λεφτά του. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία φώτων και προβολέων, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και Full LED φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω. Πρόσθετη αξία δίνει με την σειρά της και η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση, μαζί με τα 5 χρόνια δωρεάν service.
Επιτυχημένος συνδυασμός κινητήρα – οδικής συμπεριφοράς
EVauto.gr: Το νέο site για την ηλεκτροκίνηση!
Τι αναζητά η πλειοψηφία των αγοραστών ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου; Να είναι άνετο, εύκολο στην καθημερινή χρήση, ασφαλές στο ταξίδι και να μην καίει πολύ καύσιμο. Όλα αυτά τα απαιτούμενα τα παρέχει γενναιόδωρα το XCeed με τον 1.600άρη CRDi των 136 ίππων και 280 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V διακρίνεται αμέσως για την πολύ ραφιναρισμένη του λειτουργία και τη γραμμικότητά του. Χαρακτηριστικά που εκτιμά αμέσως ο οδηγός, από τις πιο κοντινές διαδρομές έως τα μακρινά ταξίδια. Το XCeed είναι σε θέση να πετύχει σβέλτες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.) και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ.). Επίσης, σύμφωνα με την Kia απαιτεί σε μεικτές συνθήκες 5,0-5,9 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει 130-135 γρ./χλμ. CO2 (83,2-86,4 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Ο κινητήρας ταιριάζει κατάλληλα με το πλαίσιο και το σχετικά σφιχτό setup των ανεξάρτητων σε όλους τους τροχούς αναρτήσεων. Παρά τις ελαφρώς πιο αυξημένες διαδρομές (συγκριτικά με ένα χάτσμπακ), το XCeed εμφανίζει μικρές κλίσεις στις στροφές και είναι πολύ σταθερό σε κάθε διαδρομή. Ταυτόχρονα εξασφαλίζει αρκετά καλή άνεση και μεταφέρει ξεκούραστα τους επιβάτες του σε μακρινά ταξίδια.
Αρτιότητα στο εσωτερικό
Τo XCeed αποτελεί ένα από τα πιο αρεστά Crossover, καθώς εξωτερικά συνδυάζει τις δυναμικές γραμμές με κομψό τρόπο, που το κάνουν να τραβά τα βλέμματα. Στο εσωτερικό θα ικανοποιήσει πλήρως και τους πιο απαιτητικούς στο κομμάτι της ποιότητας. Σε αυτό συνδράμουν τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες, η προσεγμένη συναρμογή και το φινίρισμα με τα στοιχεία πολυτελείας. Επιπλέον, η καμπίνα του XCeed είναι σε θέση να μετακινήσει χωρίς καμία παραχώρηση μια τετραμελή οικογένεια μαζί με τις αποσκευές, στο αρκετό πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων.