SUV υπάρχουν πλέον πολλά στην αγορά και είναι σε θέση να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη των καταναλωτών. Ωστόσο, ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν και εκείνα που διακρίνονται αρχικά για τον ξεχωριστό τους σχεδιασμό και κατόπιν για άλλα καίρια θετικά τους γνωρίσματα (π.χ. ποιότητα, χώρους, οδική συμπεριφορά κ.λπ.).
Σχεδίαση μαγνήτης!
Ένα τέτοιο SUV που σαγηνεύει με τον σχεδιασμό του, ενώ παράλληλα κερδίζει τον παρατηρητή και τον οδηγό σε πολλούς ακόμα επιμέρους τομείς, είναι το νέο Peugeot 2008. Το βασισμένο στη νέα πλατφόρμα CMP αμάξωμα του 2008 με το μήκος των 4.300 χλστ., τοποθετείται (από πλευράς διαστάσεων), στο άνω άκρο των B-SUV. Το πολύ δυναμικό εμπρός άκρο του τραβάει αμέσως τα βλέμματα και χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη μάσκα, τα κάθετα λεπτά LED φώτα ημέρας στον ανάγλυφο προφυλακτήρα και τα ψηλά τοποθετημένα και αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Στο πλάι, το σφηνοειδές σχήμα των παραθύρων και τα έντονα νεύρα στις πόρτες τονίζουν το αθλητικό του προφίλ και πίσω κυριαρχούν τα λεπτά παραλληλόγραμμα τρισδιάστατα LED φώτα.
Εσωτερικό με «αέρα» μεγαλύτερου αυτοκινήτου
Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του Peugeot 2008 με το ταμπλό i-Cockpit. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι με το επίπεδο πάνω και κάτω μέρος παραπέμπει σε σπορ αυτοκίνητο, όπως και το μεσαίο τμήμα της μαλακής επένδυσης με την όψη ανθρακονήματος. Από αφρώδες υλικό είναι κατασκευασμένο και το πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ συνολικά η καμπίνα του αυτοκινήτου δίνει την αίσθηση ενός μεγαλύτερου μοντέλου. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους, μιας και στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν με άνεση δύο ενήλικα άτομα. Ανάλογα ευρύχωρο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 405 λίτρων (+29 λίτρα κάτω από το δάπεδο), με το τετραγωνισμένο σχήμα και το μεγάλο άνοιγμα.
Ιδανικό ταίριασμα κινητήρα – αναρτήσεων
Το 2008 με τον αποδοτικό 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με τη ροπή των 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., συνδυάζει τις σβέλτες επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει πολιτισμένη λειτουργία, χαμηλή ένταση θορύβου, η απόκρισή του είναι θετική, όπως και το γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα σε 9,7 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε 13,3 δλ. και τελική ταχύτητα 198 χλμ./ώρα. Επίσης, η μακριά 6η ταχύτητα κρατάει χαμηλά στις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι (130 χλμ./ώρα με 2.500 σ.α.λ.). Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η Peugeot ανακοινώνει 5,5 λτ./100 χλμ. και 124 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Στην οδήγηση, το 2008 είναι ευέλικτο και άνετο, καθώς και ιδιαίτερα σταθερό σε πιο γρήγορους ρυθμούς που μπορεί εύκολα να αναπτύξει στους ανοιχτούς δρόμους και στις στροφές. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές, η πρόσφυση αυξημένη και οι αντιδράσεις του εύκολα ελεγχόμενες και ουδέτερες, ακόμα και όταν ο οδηγός θελήσει να το πιέσει περισσότερο. Παράλληλα, το τιμόνι με το σωστό βάρος και την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού μαζί με τα δυνατά φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς, ενισχύουν τα πολύ καλά οδηγικά του χαρακτηριστικά.
2008 1.2 PureTech 130 S&S Active με 21.800 ευρώ
Στην συγκεκριμένη έκδοση, το 2008 έχει την απαιτούμενη δύναμη και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, σε μια λογική τιμή αγοράς. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει στάνταρ τα εξής στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- Προειδοποίηση και διόρθωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας
- Αir Condition ρυθμιζόμενο από την οθόνη αφής
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός / πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
- Cruise control / Speed limiter
- Τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, ενσωματωμένα χειριστήρια
- Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω με οπτική και ηχητική ειδοποίηση
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών