Το ένα και μοναδικό full hybrid μικρό crossover!

Μερικά αυτοκίνητα είναι ξεχωριστά είτε σε επίπεδο σχεδιασμού, είτε μηχανολογικά ή στην καλύτερη των περιπτώσεων τα συνδυάζουν όλα αυτά! Είναι γεγονός πως μέλημα των κατασκευαστών είναι να δίνουν όσο το δυνατόν περισσότερα προτερήματα σε ένα πακέτο.

Υπάρχει λοιπόν ένα νέο μοντέλο στην αγορά, το οποίο είναι μοναδικό μιας και ενσωματώνει full hybrid τεχνολογία με ηλεκτρική κίνηση, για τρομερό όφελος στην κατανάλωση, σε ένα μικρό crossover αμάξωμα! Ταιριάζει δηλαδή την πρακτικότητα που προσφέρουν τα αυτοκίνητα της εν λόγω κατηγορίας, σε μαζεμένες διαστάσεις που διευκολύνουν τις αστικές μετακινήσεις. Με αυτό το σκεπτικό κατά νου η Honda προχώρησε στην κατασκευή του Honda Jazz Crosstar e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid! Το Crosstar διευρύνει τη γκάμα του δημοφιλούς Jazz προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα. Στην τιμή των 28.900 ευρώ περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό μιας και ενσωματώνει:

  • 10 αερόσακους
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Hill Assist
  • Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης
  • Σύστημα ειδοποίησης απόκλισης και διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • Ενεργό Cruise Control
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
  • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους κι αναδιπλούμενους καθρέπτες
  • Οθόνη αφής 9 ιντσών
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών

Τονισμένη διαφορετικότητα, αυξημένη πρακτικότητα!

Ο crossover χαρακτήρας του μοντέλου ενισχύεται τόσο από τη διαφορετική μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες, από τα μαύρα προστατευτικά πλαστικά, αλλά κυρίως από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 152 χλστ. Ο πρακτικός χαρακτήρας του μοντέλου συνεχίζεται και στην καμπίνα, που διακρίνεται τόσο για την ευρυχωρία της, όσο και για την αυξημένη εργονομία της. Ενώ οι εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4.090 χλστ., πλάτος 1.725 χλστ. & ύψος 1.556 χλστ.) είναι μαζεμένες (μην ξεχνάτε πως εντάσσεται στη μικρή κατηγορία), οι χώροι των επιβατών του είναι συγκρίσιμοι με μεγαλύτερων αυτοκινήτων! Από εκεί κι έπειτα, τα πάντα οι σχεδιαστές τα δημιούργησαν με γνώμονα την εργονομία και την πρακτικότητα και το κατάφεραν και με το παραπάνω. Υπάρχουν πολλές θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα, συν δύο ντουλαπάκια από την πλευρά του συνοδηγού και ποτηροθήκες στις άκρες του ταμπλό. Οι επιβάτες δεν θα εκφράσουν κανένα παράπονο, με τους πίσω να έχουν αρκετό χώρο για το κεφάλι και τα πόδια τους. Ωδή στην πρακτικότητα αποτελεί το έδρανο του διαιρούμενου καθίσματος το οποίο μπορεί να σηκωθεί και να «κλειδώσει» με μια απλή κίνηση, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μεταφοράς ψηλών αντικειμένων, μέσω του συστήματος «Magic Seats». Τα 298 λίτρα του χώρου αποσκευών με το μεγάλο άνοιγμα, συν μια βαθιά θήκη που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, επίσης ικανοποιούν.

Η υβριδική τεχνολογία που σώνει την τσέπη!

Το Honda Jazz Crosstar ξεχωρίζει με την μηχανολογική του «προίκα» αφού ενσωματώνονται συνολικά τρεις κινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή σου. Για την υβριδική τεχνολογία i-MMD υπάρχουν 2 ηλεκτροκινητήρες, ένας για την κίνηση του οχήματος και ένας για τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο τρίτος κινητήρας, είναι ο βενζίνης 1.5 i-VTEC, ο οποίος λειτουργεί για να φορτίσει την μπαταρία ιόντων λιθίου, που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ. Το θερμικό μοτέρ στο 80% και μόνο σε υψηλές ταχύτητες κινεί τους τροχούς (20%), μιας και η κίνηση στους τροχούς μεταδίδεται κυρίως από τον ηλεκτροκινητήρα. Η μετάδοση γίνεται με πρωτοποριακό κιβώτιο e-CVT, δίχως ιμάντα και με ελάχιστα κινούμενα εξαρτήματα. Το e-CVT δεν είναι ένα συμβατικό CVT, αφού ουσιαστικά αποτελείται από τους ηλεκτροκινητήρες, 2 σετ γραναζιών, 2 πολύδισκους συμπλέκτες και το διαφορικό. Η όπισθεν δεν έχει γρανάζια και γίνεται αθόρυβα με ηλεκτροκίνηση.

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις τώρα, ο 1.5 i-VTEC έχει δύναμη 98 ίππων και 131 Nm ροπής, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ για την κίνηση έχει ισχύ 109 ίππων και 253 Nm ροπής. Σύμφωνα με αυτά τα νούμερα, το Jazz Crosstar e:HEV κάνει το σπριντ του 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα, με το κοντέρ να τερματίζει στα 173 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ορίζεται στα 4,8 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 α φτάνουν τα 109 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ενδεικτικό της υψηλής τεχνολογίας που ενσωματώνει τρία προγράμματα οδήγησης (engine drive, hybrid drive και το πλήρως ηλεκτρικό EV drive), τα οποία αλλάζουν αυτόματα για να πετύχουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας!

Χαίρεσαι πίσω από το βολάν του!

Πέρα από την οικονομία, το Honda Jazz Crosstar e:HEV διακρίνεται για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του, μεταφέροντας με ασφάλεια κι ατσαλάκωτους τους επιβάτες του! Ειδικά εντός πόλης ξεδιπλώνει το ταλέντο του, όντας εύκολο στην οδήγηση και ευέλικτο στην πόλη, ενώ το στιβαρό πλαίσιο και οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις ενισχύουν το πολύ καλό πάτημα του αυτοκινήτου, οπουδήποτε και να κινηθεί.

Get it on Google Play Download on the App Store