Η απόκτηση ενός μικρομεσαίου SUV συνεπάγεται πλέον ένα σεβαστό ποσό της τάξεως των 30.000 ευρώ ή και περισσότερων, για μοντέλα με κίνηση στους εμπρός τροχούς και κινητήρα βενζίνης. Παρόλα αυτά κάποια ελάχιστα παραμένουν αρκετά προσιτά, μεταξύ αυτών το Suzuki S-Cross.
Στην αρχική του έκδοση 1.4 BoosterJet 48V Hybrid 129 hp GL πωλείται στην τιμή των 21.730 ευρώ. Από τον εξοπλισμό του δεν λείπει κάτι το ουσιαστικό, ωστόσο το αμέσως επόμενο GL+ στις 23.930 ευρώ θα καλύψει άπαντες. Όσοι όμως αναζητούν κίνηση σε όλους τους τροχούς, τότε το S-Cross 1.4 BoosterJet 48V Hybrid 129 hp GL+ με το σύστημα AllGrip αποτελεί μια πληρέστατη πρόταση. Η τιμή του ξεκινά στις 26.730 ευρώ, καθιστώντας το πιο οικονομικό μικρομεσαίο 4κίνητο SUV με μηχανικό σύνολο βενζίνης και υβριδική τεχνολογία.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό του διαθέτει τα εξής:
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας
- Αναγνώριση τυφλού σημείου
- Υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας
- Infotainment με οθόνη 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας,
- Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω
- Φώτα LED
- Αισθητήρες φωτός και βροχής
- Προσαρμοζόμενο cruise control
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
- Διζωνικός κλιματισμό
- Ζάντες αλουμινίου
Ο γνώριμος 4κύλινδρος 1.400άρης turbo κινητήρας των 129 ίππων και 235 Nm ροπής, ενισχύεται από το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το μηχανικό αυτό σύνολο τραβάει δυνατά από τις χαμηλές στροφές χαίροντας παράλληλα «μπουσταρίσματος» από το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ των 14 ίππων και 53 Nm ροπής. Η Suzuki ανακοινώνει για την επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα χρόνο 10,2 δλ. και 195 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, με εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. (84,48 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Όσο για την κατανάλωση, αυτή σε συνθήκες δοκιμής βρέθηκε στα 7,6 λτ./100 χλμ.
Στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς, το τετρακίνητο S-Cross, είναι όπως ακριβώς το θέλει ο οδηγός ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Δηλαδή να είναι άνετο, εύκολο στους χειρισμούς και να πατάει εύκολα και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Οι αναρτήσεις καταφέρνουν και ισοπεδώνουν τα κακοτράχαλα τερέν, σε εντυπωσιακό βαθμό και παρά την ύπαρξη ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Το AllGrip είναι ένα σύστημα αυτόματης τετρακίνησης, αποτελούμενο από κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη και με τέσσερις κατ’ επιλογήν λειτουργίες, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη. Στο Auto στέλνει ροπή στον πίσω άξονα μόνο όταν χρειάζεται, στο Sport η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση και μεταφέρεται περισσότερη ροπή πίσω, το Snow είναι για όλες τις ολισθηρές επιφάνειες και το Lock κατανέμει τη μέγιστη ροπή στους πίσω τροχούς.
Πέρα από τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό του, την πολύ ανταγωνιστική του τιμή και τα αξιόλογα χαρακτηριστικά του εντός και εκτός δρόμου, το S-Cross είναι σε θέση να καλύψει και τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας. Όλοι οι φιλοξενούμενοι θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ αρκετό είναι και το πορτμπαγκάζ των 430 λίτρων (φτάνει τα 1.230 λίτρα με τα πίσω καθίσματα πεσμένα). Πρόσθετα, η καμπίνα του ιαπωνικού C-SUV είναι καλοφτιαγμένη και εγγυάται ότι θα αντέξει στο πέρασμα των ετών.