Οι τιμές των καυσίμων μπορεί να έχουν πέσει τις τελευταίες μέρες και να κυμαίνονται στα 1,8€/λτ. η βενζίνη και 1,7€/λτ. το πετρέλαιο, όμως δεν παύουν να είναι πολύ ψηλά. Όταν ένας οδηγός χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του καθημερινά για πάει στη δουλειά και για να καλύψει τις όποιες άλλες ανάγκες του, το κόστος σε καύσιμο είναι σημαντικό. Παράλληλα και τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει σημαντικά στην πλειοψηφία τους, με αποτέλεσμα όλες αυτές οι ανατιμήσεις να επιβαρύνουν τα συνολικά έξοδα.
Μια οικονομική πρόταση αγοράς στα δημοφιλή μικρά SUV, είναι το Hyundai Bayon με τον 1.200άρη κινητήρα. Έχει την πιο προσιτή τιμή στην κατηγορία του, ενώ καταναλώνει χαμηλές ποσότητες βενζίνης, χωρίς να κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας.
Η πρώτη έκδοση Exclusive προσφέρεται στην τιμή των 17.340 ευρώ και διαθέτει τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση εκτροπής και διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες.
Το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Premium προσφέρεται στις 18.340 ευρώ και διαθέτει επιπλέον: ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ατμοσφαιρικό φωτισμό, σκούρα κρύσταλλα, μεταλλικά πεντάλ, κεντρικό υποβραχιόνιο και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Το πιο πλούσια εξοπλισμένο Distinctive (από 19.040 ευρώ) εφοδιάζεται ακόμα με πλήρη φώτα LED εμπρός – πίσω, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση κινητού, ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Σχετικά με τον κινητήρα, είναι ένας «παραδοσιακός» ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος, απευθυνόμενος στο κοινό που θέλει απλή τεχνολογία, δίχως turbo και εξηλεκτρισμό. Οι 84 ίπποι και τα 118 Nm που αποδίδει συνδυάζονται με ένα κοντής κλιμάκωσης κιβώτιο 5 ταχυτήτων, το οποίο συμβάλλει στη ζωντάνια του μοτέρ. Στην πόλη εκτιμάται αμέσως η το τράβηγμα και η ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα το Bayon να κινείται με λίγα χιλιόμετρα και μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Παράλληλα, η κοντή 5η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με 4.100 σ.α.λ.) κρατά ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο, ενώ ο θόρυβος δεν ενοχλεί. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 124-129 γρ./χλμ. (79-83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Οι απαιτήσεις του 1.2 MPi σε βενζίνη κρατιούνται χαμηλά, αφού στη δοκιμή σημείωσε 6,5 λτ./100 χλμ.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του Hyundai Bayon, βασικός στόχος είναι η παροχή άνεσης και ασφάλειας υπό όλες τις συνθήκες. Το στιβαρό του πλαίσιο και οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν χαμηλό θόρυβο κύλισης και πολύ καλό πάτημα στις ευθείες και στις στροφές. Σημαντικό του πλεονέκτημα είναι και η ευελιξία, βασικό άλλωστε ζητούμενο γιατί η πλειοψηφία των οδηγών κινείται εντός του αστικού ιστού.
Το ανάγλυφο αμάξωμα του Hyundai Bayon με τις μαζεμένες διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ.), «κρύβει» ένα ευρύχωρο εσωτερικό, όπου είναι σε θέση να φιλοξενηθούν τέσσερα ενήλικα άτομα χωρίς να στριμωχτούν. Αρκετό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων. Την προσεγμένη συνολικά εικόνα του ενισχύει με την σειρά της η στιβαρή κατασκευή του εσωτερικού, με την πολύ καλή εργονομία και τις αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.