Το φθηνότερο γερμανικό SUV κάτω από 20.000 ευρώ

  • VOLKSWAGEN-TAIGO-front
  • VW-Taigo-front
  • vw taigo essential
  • vw taigo essential 02
  • VW-Taigo-side
  • VW-Taigo-Essential-tablo
  • VW Taigo 1.0 TSI 110 DSG (9)
  • VW Taigo 1.0 TSI 110 DSG (13)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/11/VOLKSWAGEN-TAIGO-front.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/VW-Taigo-front.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/vw-taigo-essential.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/vw-taigo-essential-02.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/VW-Taigo-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/VW-Taigo-Essential-tablo.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/02/VW-Taigo-1.0-TSI-110-DSG-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/02/VW-Taigo-1.0-TSI-110-DSG-13.jpg

Τα γερμανικά αυτοκίνητα που πωλούνται είναι πάρα πολλά, από πιο απλά μοντέλα που απευθύνονται στο ευρύ αγοραστικό κοινό, έως πανάκριβα για πλουσίους. Υπάρχει μια μεγάλη μερίδα κατόχων που τα έχει ως πρότυπο και δεν τα αλλάζει με καμία άλλη μάρκα, όπως είναι και τα Volkswagen που έχουν δημιουργήσει εδώ και δεκαετίες πιστούς πελάτες.

Η δημοφιλής εταιρεία από το Βόλφσμπουργκ έχει ως «σημαία» το Golf το οποίο για πολλά χρόνια έχει βρεθεί στο υψηλότερο βάθρο των πωλήσεων στην Ευρώπη, όμως είναι αρκετά άλλα μοντέλα με αξιόλογα και ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία τους. Ένα από αυτά είναι και το Taigo με τιμή που ξεκινά από 19.980 ευρώ και το καθιστά το φθηνότερο γερμανικό SUV. Το ποσό αυτό αφορά την εισαγωγική έκδοση 1.0 TSI 95 PS Essential, όμως αυτή την περίοδο υπάρχουν και ετοιμοπαράδοτα Taigo με όφελος έως 1.000 ευρώ και σε τιμές από 22.180 ευρώ (το More 1.0 TSI 95 PS). Όσον αφορά το οικονομικότερο Taigo συνοδεύεται με τον παρακάτω εξοπλισμό.

Εξοπλισμός Taigo Essential: 7 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη οδηγού 8 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών με ψηφιακές υπηρεσίες Volkswagen Connect, προβολείς LED, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, μηχανικός κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω  και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες. Επίσης, για το εικονιζόμενο χρώμα γκρι Ascot δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση, ενώ για τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/60 η τιμή είναι 400 ευρώ. Επιπλέον το Taigo καλύπτεται με εγγύηση για 4 χρόνια ή 80.000 χιλιόμετρα.

Ευρύχωρο εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα

Το VW Taigo με μήκος 4.266 χλστ. (4.127 χλστ. το T-Cross και 4.236 χλστ. το T-Roc), πλάτος 1.757 χλστ., ύψος 1.518 χλστ. και μεταξόνιο 2.554 χλστ., είναι από τα πιο άνετα σε χώρους μικρά SUV. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα γόνατα και των πιο ψηλών, ενώ παρά την έντονη κλίση στο τελείωμα της οροφής μόνο όσοι έχουν ύψος άνω των 1,85 μ. θα νιώσουν το κεφάλι τους να είναι πολύ κοντά με την οροφή. Για τις αποσκευές τα 440 λίτρα του πορτμπαγκάζ συνιστούν εξαιρετική τιμή για τα δεδομένα των B-SUV, παρέχοντας τη δυνατότητα για έως 1.222 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Από πλευράς σχεδιασμού του εσωτερικού και υλικών, είναι σχεδόν ίδιο με του Polo. Η εικόνα είναι πανομοιότυπη με αυτή του supermini, έχοντας σε περίοπτη θέση το ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη πολυμέσων των 8 ιντσών. Το ταμπλό του Taigo αποτελείται από «παχύ» αφρώδες υλικό τόσο πάνω, όσο και κάτω από το κυρίως τμήμα. Μαζί με τη γεροδεμένη συναρμογή, ενισχύεται η στιβαρότητα που αποκομίζει κανείς από τη συνολική κατασκευή.

Ασφαλές στο δρόμο – επαρκής ο 1.0 TSI 95 PS

Το Taigo δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου SUV στο εσωτερικό του, όπως επίσης και σε οδική συμπεριφορά – ποιότητα κύλισης. Οι αναρτήσεις του με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω διαθέτουν σχετικά σφιχτό σετάρισμα, εντούτοις καταφέρνουν και φιλτράρουν με αρκετά καλό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύει την προσφερόμενη άνεση. Με τη συνδρομή του στιβαρού πλαισίου, το Taigo παρουσιάζει ασφαλές πάτημα και αξιοσημείωτη σταθερότητα, τόσο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, όσο και σε διαδρομές με στροφές, όπου εμφανίζει αρκετή πρόσφυση και μικρές κλίσεις. Ταυτόχρονα, ο οδηγός του Taigo λαμβάνει επαρκή αίσθηση από το τιμόνι, όπως και από τα δυνατά του φρένα.

Την κίνηση του οικονομικότερου VW Taigo των 19.980 ευρώ αναλαμβάνει ο βασικός γνωστός 1.000άρης turbo 3κύλινδρος TSI, με τη μέγιστη ισχύ των 95 ίππων και 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με το εύχρηστο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων, ενώ το όλο σύνολο παρουσιάζει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, επιταχύνοντας το αμάξωμα των 1.225 κιλών στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 184 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η VW ανακοινώνει 5,3 λτ./100 χλμ. και 120 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Get it on Google Play Download on the App Store