Από ένα καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά SUV της μικρομεσαίας κατηγορίας, ο πελάτης τα θέλει όλα και δεν κάνει συμβιβασμούς, ακόμα και όταν πρόκειται για την αρχική έκδοση στη γκάμα. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, αλλά και σε ανέσεις, ασφάλεια τεχνολογία και χώρους. Ένα τέτοιο δημοφιλές C-SUV που φέρει «βαρύ» εξοπλισμό από την αρχική του έκδοση, είναι το θωρηκτό της Hyundai, το Tucson.
Η τιμές του ξεκινούν από τις 29.990 ευρώ στην έκδοση 1.6 T-GDI 48V Hybrid 150 hp Exclusive. Ποσό απολύτως λογικό για ένα SUV με αυτές τις πληθωρικές διαστάσεις (μήκος 4,5 μέτρα), όλο αυτό τον εξοπλισμό, την πολυτέλεια και την ευρυχωρία. Αναφορά με τον στάνταρ εξοπλισμό του, διαθέτει κυριολεκτικά τα πάντα σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- 7 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Πλήρη φώτα LED εμπρός
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Διζωνικό κλιματισμό
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/65
Όσοι θέλουν κάτι ακόμα παραπάνω σε δύναμη και εξοπλισμό, τότε η αμέσως επόμενη έκδοση 1.6 T-GDI 48V Hybrid 180 hp Premium στις 31.590 ευρώ είναι σε θέση να τους καλύψει και με το παραπάνω. Σχετικά με τον εξοπλισμό εφοδιάζεται ακόμα με πλήρη φώτα LED πίσω και 18άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 235/55.
Ανεξαρτήτως μοντέλου, το Hyundai Tucson με το επιβλητικό παρουσιαστικό του μόνο απαρατήρητο δεν περνάει και αν μη τι άλλο «γεμίζει» το βλέμμα, εντυπωσιάζοντας με τον εξωτερικό του σχεδιασμό. Ειδικά το εμπρός τμήμα του με τα κρυφά παραμετρικά φώτα (Parametric Hidden Lights) αποτελεί χαρακτηριστικό του γνώρισμα, μαζί με τις έντονες ακμές και τα νεύρα που διατρέχουν όλο το αμάξωμα.
Τη δέουσα προσοχή έχει δώσει η Hyundai και στην κατασκευή της καμπίνας, όπου η αίσθηση που απολαμβάνουν οι επιβαίνοντες είναι αυτή της ευρυχωρίας, αλλά και της πολυτέλειας. Τα πάντα είναι κατασκευασμένα από πολύ καλής ποιότητας υλικά, όπως είναι το μαλακό πλαστικό και τα υφασμάτινα ένθετα που «ντύνουν» το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, μαζί με τα νίκελ διακοσμητικά. Παράλληλα εντυπωσιάζει και το «δέσιμο» μεταξύ των διαφόρων επιμέρους επιφανειών και τμημάτων της κεντρικής κονσόλας. Εκεί κυριαρχεί η οθόνη αφής των 8 ιντσών (10,25 ιντσών στην κορυφαία έκδοση Distinctive), η οποία συμπληρώνεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Χωροταξικά τώρα, 5 ενήλικα άτομα θα φιλοξενηθούν άνετα, με τους τρεις πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν άφθονο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι τους. Ο χώρος αποσκευών είναι πολύ μεγάλος με τα 577 λίτρα, που σημαίνει ότι χωράει πολλά πράγματα χωρίς να γίνουν παραχωρήσεις.
Τις ανέσεις που απολαμβάνουν οι επιβάτες ενισχύουν και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις με το «ισοπεδωτικό» πάτημα. Αυτό που εκλαμβάνει ο οδηγός αμέσως, είναι πως έχει ένα αυτοκίνητο που εμπνέει εμπιστοσύνη και του μεταφέρει αυξημένο το αίσθημα της ασφάλειας. Οι αυτοκινητόδρομοι και η κάλυψη μακρινών αποστάσεων είναι «βούτυρο στο ψωμί» του Hyundai Tucson και αποτελούν το κατάλληλο πεδίο για να το ευχαριστηθεί κανείς. Ιδιαίτερα σταθερό παρουσιάζεται και σε πιο στενούς ορεινούς δρόμους με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής με πιεσμένο το γκάζι μέσα στην στροφή περιορίζονται ομαλά με την επέμβαση του ESP.
Ο οδηγός έχει παράλληλα αρκετή δύναμη στη διάθεσή του και από τον αρχικό 1.600άρη turbo κινητήρα των 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Με τη συνδρομή του 48V Hybrid και την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,44 kWh λαμβάνει επιπλέον 16 ίππους και 55 Nm ροπής στην εκκίνηση και στις επιταχύνσεις. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,3 δλ. και η τελική αγγίζει τα 189 χλμ./ώρα. Το πιο δυνατό 1.600άρι μοτέρ των 180 ίππων και των 265 Nm ροπής ενσωματώνει και αυτό 48V Hybrid τεχνολογία. Προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 205 χλμ./ώρα, με πραγματική κατανάλωση 9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές 150 γρ./χλμ. (105 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).