Οι λόγοι που έχουν φέρει ψηλά τα SUV στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού είναι πολλοί. Ορισμένοι από αυτούς είναι η πρακτικότητα που προσφέρουν χάρη στα πιο ψηλά αμαξώματά τους (πιο ψηλή θέση οδήγησης και μεγαλύτερη ευκολία στην είσοδο και έξοδο), οι χώροι, η εμφάνιση και -γιατί όχι- το πρεστίζ.
Όπως ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα, έτσι και στα SUV ο σχεδιασμός είναι αυτός που θα κάνει το πρώτο «κλικ» στα μάτια του υποψήφιου πελάτη. Το συγκεκριμένο μοντέλο μόνο απαρατήρητο δεν περνάει, γιατί εντυπωσιάζει αμέσως με το δυναμικό και ξεχωριστό του παρουσιαστικό, ειδικά στην πιο σπορτίφ έκδοσή του. Όπως καταλάβατε, πρόκειται για το πολύ μυώδες Hyundai Kona N Line, το οποίο διαφέρει σημαντικά εξωτερικά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του.
Η εμπρός όψη του Kona N Line χαρακτηρίζεται από τις αθλητικές αναλογίες. Το ανάγλυφο καπό καταλήγει στους αεραγωγούς, ενώ πιο κάτω μαγνητίζει η ευμεγέθης μάσκα με το λογότυπο N Line. Ο όμορφος συνδυασμός σμιλεμένων επιφανειών στη μπροστινή ποδιά συμπληρώνεται από διευρυμένες εισόδους αέρα. Στον προφυλακτήρα, ένα χαρακτηριστικό αεροδυναμικό σπόιλερ εμπνευσμένο από την σειρά Ν με χαμηλά γωνιακά πτερύγια, προσθέτει ακόμα περισσότερους πόντους στην εμφάνισή του.
Στα πλαϊνά του μέρη τα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος προστατευτικά τμήματα, οι ειδικές για τη συγκεκριμένη έκδοση ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και οι ποδιές στα μαρσπιέ, τονίζουν το αθλητικό του στιλ. Περνώντας στο πίσω άκρο του, διακρίνονται ο μεγάλος κεντρικός αεροδυναμικός διαχύτης και η σπορ διπλή εξάτμιση. Στις πίσω γωνίες, οι ευκρινείς γραμμές και τα πτερύγια τύπου Ν είναι εκφραστικά, την ώρα που βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση.
Σπορ είναι η ατμόσφαιρα και στο θάλαμο των επιβατών του Kona N Line, με τις σε μαύρες επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα, δέρμα ή σουέτ και τις κόκκινες ραφές. Επιπλέον τα μεταλλικά πεντάλ και το λογότυπο N στο τιμόνι, στο λεβιέ ταχυτήτων και στα καθίσματα τονίζουν περεταίρω το δυναμισμό του αυτοκινήτου. Φουλ είναι και από πλευράς εξοπλισμού, μιας και διαθέτει στάνταρ 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας και αυτόματης λειτουργίας προβολέων, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου N Line 18 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED και πάρα πολλά ακόμη.
Για όλα τα παραπάνω και σε συνδυασμό με τον αποδοτικό κινητήρα 1.0 T-GDI, η τιμή του Kona N Line ξεκινάει από τις 22.890 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 500 ευρώ). Όσον αφορά το turbo 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,5 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 181 χλμ./ώρα, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 128 γρ./χλμ.
Με το ίδιο μοτέρ, το Kona N Line διατίθεται και στην έκδοση με το ήπιο υβριδικό σύστημα και το μηχανικό κιβώτιο iMT (από 23.290 ευρώ). Όσοι θέλουν περισσότερη δύναμη, τότε θα πάνε απαθείας στο 1.6 T-GDi 198 PS (από 27.290 ευρώ), ενώ υπάρχει και το 4κίνητο (από 29.790 ευρώ). Να σημειωθεί ότι το Kona στην πρώτη έκδοση 1.0 T-GDi 120 PS Exclusive εκκινεί από τις 19.390 ευρώ.