Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί σε σημαντικό βαθμό όσον αφορά τις τεχνολογίες που φέρουν, την αποδοτικότητα των κινητήρων, τον εξοπλισμό και σε πολλούς ακόμα τομείς. Εύλογα και οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αυξηθεί, αφού πλέον φθηνά και βασικά αυτοκίνητα δεν υπάρχουν όπως τα γνωρίζαμε παλαιότερα. Μεταξύ των διαφόρων μοντέλων και κατηγοριών, εκείνα που έχουν κερδίσει το κοινό είναι τα μικρά SUV, όπου οι επιλογές είναι πάρα πολλές.
Ανάμεσα σε αυτά, μια πολύ αξιόλογη πρόταση αγοράς που εμφανίζει πληρότητα σε προσιτή τιμή είναι το αναβαθμισμένο Kia Stonic Model Year 2025 με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη turbo κινητήρα 48V Hybrid. Εκκινεί από το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Optimum και πωλείται στην πολύ ανταγωνιστική τιμή των 22.790 ευρώ, μαζί με 5 χρόνια δωρεάν service και 7ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Ο εξοπλισμός του είναι ιδιαίτερα πλούσιος, καλύπτοντας τον πελάτη σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, πλοήγηση, Kia Connect για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, φώτα LED, σκούρα πίσω παράθυρα και πολλά ακόμα. Το Stonic είναι σε θέση να καλύψει δίχως πρόβλημα τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων, μαζί με το πλήρως αξιοποιήσιμο πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων. Παράλληλα διακρίνεται για την εργονομία του στιβαρής κατασκευής εσωτερικού.
Το Stonic 1.0 T-GDI 100 hp 48V Hybrid κερδίζει τον οδηγό του και στο δρόμο γιατί είναι ευχάριστο, ευέλικτο και πολύ εύκολο στους χειρισμούς. Γεγονός που αποδίδεται στον πολύ καλό συνδυασμό του κινητήρα με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων και τις «μαζεμένες» εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4.140 χλστ., πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.520 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ.). Ιδιαίτερα ταιριαστός στο αμάξωμα των 1.225 κιλών του Kia Stonic είναι ο 1.000άρης turbo κινητήρας με το συνεχώς μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων.
Τα 100 άλογα αποδίδονται στις 6.000 σ.α.λ. και τα 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ., ενώ η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο (διατίθεται και με το αυτόματο 7DCT). Επιπλέον λαμβάνει έξτρα στιγμιαία ισχύ μέσω της ηλεκτρογεννήτριας του 48V Hybrid, το οποίο παράλληλα εξασφαλίζει πολύ ομαλή λειτουργία στο Stop/Start και εξαλείφει τυχόν ραθυμία της τουρμπίνας. Γκάζι δεν του λείπει ποτέ και γενικά δίνει την αίσθηση ότι έχει περισσότερη δύναμη, θόρυβοι ή κραδασμοί δεν πρόκειται να απασχολήσουν τους επιβάτες και η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τα 7 λτ./100 χλμ. Επίσης με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.